Just nu del VIII

Just nu är jag glad, fick ett litet mail från en person jag följt på internet ett tag. Personen ska visst till min stad om ett tag. Jag känner för att vara knäpp nog att försöka ses då, det vore kanske kul att göra något lite nytt?

Just nu funderar jag på om det är värt att ta körkort för manuellt växlad bil bara för att få köra lite roligare bilar. Har bara körkort för automatväxlad nu och det är supersmidigt med automatväxlad bil så som jag kör nu i jobbet osv. Men.. jag vill ha en rolig bil och alla bilar jag faller för är lättare att hitta som manuellt växlade :p
Det är så värt att ha kort för manuell, då kan man köra vad man vill :p

Tittar på Once upon a time, kollar låttexter och dricker rabarber/vaniljte :d

Det är så värt att ha kort för manuell, då kan man köra vad man vill :p

Haha, ja. Gäller bara att ha möjlighet att ta körkort för manuell också... Det är lite... knepigt nu :(
Upptäckte dock att en automatväxlad bil jag tittat på ett tag nu fortfarande finns kvar på blocket. Vill. Ha. (säkert något fel på den som gör att den fortfarande är kvar... men ja). Den är både snygg och kul på samma gång, och praktisk, och bör vara en miljard gånger roligare att köra än min nuvarande bil.. Ska se vad morsans bilkunniga sambo säger om den...

Just nu läser jag om svensken som försvann i Darien, Colombia, för ett par år sedan och att han nu hittats död :(. Föga förvånande men nog så sorgligt, jag följde hans blogg när han försvann och såg nyheterna idag.

Just nu är jag glad för att jag lämnat in hemtentan jag tjötat om tidigare i tråden och för att jag har världens underbaraste granne! Han hörde precis av sig och bad mig att säga till om gänget som hänger (med honom) på hans uteplats låter för mycket så att de kan gå någon annan stans då han vet att jag har presentation hela dagen i morgon :heart Så mycket bättre att prata med varandra än att ringa ned till de vi hyr av och gnälla (de har resonemanget two strikes and your're out = man vill inte ringa i första taget) utan komma överens om när det blir lite väl mycket :up:

Just nu sitter jag och tittar på Hela Sverige bakar och roas av det ironiska i att Irving blev den som lyckades sämst med engelska scones, han skröt så hemskt innan om att han var så bra på det. Vilket han säkert är också, men det var ändå rätt underhållande

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 306
Svar
2 001
· Visningar
103 856
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
327
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 244
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?