Just nu del VIII

Just nu ska jag dricka kaffe och fick ett glädjande besked av sambon; vi ska kika på ett hus om några dagar som ska hyras ut där sambon har "första-tjing" :D

Just nu sitter jag och biter mig i tungan för att det inte är stor ide att delge mina synpunkter i diskussionen :p Ceasar Milan lovordas för fullt och jag delar inte alls deras åsikt om honom.

Just nu är jag kinkig över att missa en arbetsdag p g a att migränen från igår kväll golvat mig totalt och gör att det blir en dag i sängen :(

Usch, migrän är vidrigt. :(

Just nu sitter jag i soffan, borde klä på mig och göra mig i ordning. Ska röjas i lägenheten lite.

Just nu är jag så jäkla uttråkad att jag spyr snart. Var i min hemstad hela dan igår med pappa och min ena bror. Var hur skönt som helst, sedan tillbaka till den här jäkla hålan man bor i. Uääck.

Liknande trådar

• Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
592
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 310
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: VLMF
·
Svar
2 001
· Visningar
103 946
Senast: pepp
·