Just nu del VIII

Just nu har jag precis svarat på min antagning till höstterminens studier och ska promenera ut i tvättstugan för att slänga in andra omgångens tvätt!

Just nu funderar jag på hur tusan jag ska få med mig bohaget från öa till fastlandet! Och vilka möbler som ska lämnas kvar.. hm!

Just nu är jag oerhört besviken på den eller de kollegor som har snackat skit om mig.

Man blir så trött på sånt. Något allvarligt det handlar om?

När jag var sjukskriven våren 2013 för extremt graviditetsillamående så ringde enhetschefen från en av mina arbetsplatser och berättade att det cirkulerade ett starkt rykte om att jag gått in i väggen. Hon, som visste varför jag var sjukskriven, undrade om hon fick gå ut med sanningen. Än idag vet jag inte vem det var men jösses vilken näsbränna personen fick :laugh:

Just nu är jag sjukt tillfreds. Har hela dagen gått med tankarna "ingen tycker om mig, alla hatar mig" till att vara glad över att ha pratat med lite folk och träffat nya personer som gav mig sjukt mycket positiv energi!

Man blir så trött på sånt. Något allvarligt det handlar om?

När jag var sjukskriven våren 2013 för extremt graviditetsillamående så ringde enhetschefen från en av mina arbetsplatser och berättade att det cirkulerade ett starkt rykte om att jag gått in i väggen. Hon, som visste varför jag var sjukskriven, undrade om hon fick gå ut med sanningen. Än idag vet jag inte vem det var men jösses vilken näsbränna personen fick :laugh:

Baserat på vilket yrke jag har så är det allvarligt.

Så himla trist det som hände dig! Varför ska folk fara med osanning?

Just nu är jag så jäkla glad över att ha vågat snurra lite på stav med eld på min FÖRSTA träning med gycklargruppen jag gått med i. Planen var att köra "strump-poi" några månader för att sedan gå över till LED-poi när jag får pengar till det och sen kanske snurra lite stav och prova stav+eld nästa termin men det blev lite crash-course idag :P Men jag överlevde som sagt och sitter nu och värmer mig lite med en kopp te :)

Liknande trådar

• Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
620
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 357
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: VLMF
·
Svar
2 001
· Visningar
104 469
Senast: pepp
·