Just nu del VIII

Just nu väntar jag på att min kyckling ska bli klar så jag kan äta. Sedan blir det lite fredagsmys för mig själv i soffan (det där lät fel haha)

Just nu kollar jag på Freaky Friday och försöker komma på hur jag ska fixa en födelsedagspresent till brorsans tjej, visade sig att hon fyller på måndag :p
Funderar på om jag skulle klara av att rita av hennes hund :p Hundar är så jäkla svåra att rita bara :p

Just nu funderar jag på om jag ska göra en kopp te, en kopp choklad eller en kopp "höstmjölk" (varm mjölk, honung, vaniljextrakt och kanel).

Just nu växlar jag mellan att "rensa på internet" (ta bort vänner från FB som jag ändå aldrig pratar med, rensar/skickar mail etc), plugga och städa!

Just nu är jag så glad över att jag ÄNTLIGEN lyckats hitta den bikinin jag letat på nätet i typ evigheter!!! Känns nästan nervöst att klicka hem den :nailbiting::bump:

Just nu sitter jag och laddar för att a) fixa naglarna och b) städa lite grann. Herregud vad svårt det kan vara att ta sig upp ur soffan ibland.

Pysslar runt här hemma. Leker med katterna, sista-minuten-fixar en ninjautstyrsel till morgondagens sittning och försöker få någon ordning på om jag måste panika ihop ytterligare en maskeraddräkt till på lördag. Studentlivet kräver en del oväntade krävande sömnadskunskaper visar det sig! :up:

Pysslar runt här hemma. Leker med katterna, sista-minuten-fixar en ninjautstyrsel till morgondagens sittning och försöker få någon ordning på om jag måste panika ihop ytterligare en maskeraddräkt till på lördag. Studentlivet kräver en del oväntade krävande sömnadskunskaper visar det sig! :up:
Ja sedan jag började plugga här har det blivit x-antal märken påsydda på studentoverallen, klänningar, en toga etc etc sydda!

Liknande trådar

• Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
623
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 357
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: VLMF
·
Svar
2 001
· Visningar
104 469
Senast: pepp
·