Just nu del VIII

Just nu tvingar jag i mig nåt ätbart (=godis) och försöker komma på nåt att göra för att skjuta bort lite ångest :down:

Just nu kollar jag på ett videoklipp med Pink, har galen huvudvärk och lite dåligt samvete över att jag sitter här när jag borde städa

Just nu stressbläddrar jag i ikea katalogen (som för övrigt är så rörig att jag får huvudvärk) för att försöka glömma att jag egentligen har höööögvis med saker som måste göras, helst igår

Just nu sitter jag och skriver på en essä-uppgift jag tänkt försöka skicka in idag. Sen har jag "bara" tre uppgifter kvar varav en blir vi tilldelade i morgon! :up: (<- för övrigt min favorit smiley!)

just nu är jag så trött att jag knappt ens kan hålla ögonen öppna, men jag har ju inte tiiid att sova än :arghh: :banghead: :cry:

Just nu sitter jag och grejar med sonens skolfoton.
I år var det lätt att välja vilka man skulle ha, fanns bara 2 st och välja på :p

Just nu har jag precis beställt skolenhetens fotokatalog - Äldsta sonens sista foto på skolan och yngsta sonens första foto. Klart jag måste ha :D

Annars har jag inte köpt på flera år eftersom korten är usla som den :rage:

Just nu har jag precis matat både katter och hundar så nu ska jag äta frukost själv också innan det blir dags för långpromenad med hundarna :D

Just nu ska jag göra mig i ordning och för att gå och lägga mig. 8:30 gick jag hemifrån och 04:20 klev jag in genom dörren igen.. Skola 9-16 och sedan var jag sällskapssjuk och ville inte gå hem igen innan jobbet började 21 *gäsp*

Liknande trådar

• Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
629
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 362
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: VLMF
·
Svar
2 001
· Visningar
104 473
Senast: pepp
·