https://ki.se/forskning/att-tanka-positivt-inte-alltid-sa-positivtGår det att lura hjärnan att bli gladare genom att le hela tiden?
tycker du kan läsa denna artikel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
https://ki.se/forskning/att-tanka-positivt-inte-alltid-sa-positivtGår det att lura hjärnan att bli gladare genom att le hela tiden?
Går det att lura hjärnan att bli gladare genom att le hela tiden?
Japp.Går det att lura hjärnan att bli gladare genom att le hela tiden?
Hur toxisk en arbetsmiljö kan bli? Kan inte låta bli att undra varför arbetslivet måste gå ut på att snacka bakom ryggen på folk.
Fungerar inte på mig. Även om jag ler så är resten av kroppen ledsen. Känner mig falsk när jag ler för att vara artig/verka positiv.Japp.
Det är t.ex. svårt att vara arg och spänna sig om man ler.
Var ett av mina trick för att inte få hästen att spänna sig. Jag märkte skillnad
Dukar är sällan täta om det inte är vaxdukarIgår tog jag bort duken från matbordet, ska lägga på en ny när jag orkat stryka en. Torkade av bordet och trasan blev grå av damm!
Hur kan bordet ha blivit dammigt under duken?
Nä tät är den ju inte men det är ju inga hål i den.Dukar är sällan täta om det inte är vaxdukar
Tyg släpper igenom fint dammNä tät är den ju inte men det är ju inga hål i den.
Fint i motsats till grovt? Som finmalet mjöl?Tyg släpper igenom fint damm
Fint damm tar sig också in precis överallt och finns överallt
Det är förresten inget fint över fint damm bara så varför säger man fint damm
Jo det är väl såFint i motsats till grovt? Som finmalet mjöl?
Jag håller helt med. Känns som att många inte tycker hon är bra.Hur man kan förmedla till SVTs sportredaktion att de borde byta ut journalisten som kommenterar all hoppsport utan att låta som ett troll…
(Tycker hon är enormt irriterande och kan alldeles för lite för att ha jobbat med att kommentera ridsport i så många år, och dessutom pratar som att hon kan jättemycket.)
Nej precis! Kemin mellan henne och Björe är ju heller inte bra. (Och jag är ändå imponerad att B kan hålla sig från att säga till hela tiden!)Jag håller helt med. Känns som att många inte tycker hon är bra.
Hur man kan förmedla till SVTs sportredaktion att de borde byta ut journalisten som kommenterar all hoppsport utan att låta som ett troll…
(Tycker hon är enormt irriterande och kan alldeles för lite för att ha jobbat med att kommentera ridsport i så många år, och dessutom pratar som att hon kan jättemycket.)