Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

KL

Just nu kollar jag Kristallgalan, är vråltrött och samtidigt jäkligt partysugen... Går inte riktigt ihop det här!

*Kl*

Just nu ser jag på fälttävlansdressyren och väntar på att min vad-det-nu-är ska bestämma sig för om han orkar åka hit ikväll trots att vi båda ska upp uschligt tidigt imorgon.

Åh, nu kom jag att tänka på Malin Petersens ritt... Det gjorde ont i hela mig att se! :arghh:

Just nu väntar jag ivrigt på att "Elefanten" ska komma hem från sin resa och hänga med mig istället :D. Dessutom dricker jag öl, oroar mig för en massa saker och älskar min svärmor på samma gång :p.

kl

Just nu kollar jag på film och hänger här. Samt funderar över vad jag ska göra med livet.

Just nu laddar jag för att ta mig ur soffan med mitt nyopererade knä och plasta in det i gladpack och duscha :p

Just nu försöker jag få iväg mig till stallet där jag har hästar att rida och boxar att mocka. Men det är så nedrans kallt ute så jag känner inte alls för det :crazy:

Just nu tycker jag synd om mig själv för att jag har mensvärk och är dunderförkyld. Hade en massa rolig träning planerad idag och imorgon börjar höstterminen om, kommer bli en sisådär sju väldigt roliga timmar i föreläsningssalen...

*Kl*

Just nu (och hela dagen iofs) är jag glad att jag tycks sakna bakis-genen. Dunderfest igår men oförskämt pigg och välmående idag. Jag gillar det skarpt! :D

KL

Just nu ligger jag på soffan, kollar på Searching for Sugar Man och äter godis. Är så satans trött. Helgerna är på tok för korta, ja.

KL

Just nu har jag och min man flyttpackat lite i hundrummet/kontoret/gäststugan. Och jag funderar på om jag ska äta den resterande delen av portionen kinamat jag åt till lunch, innan jag ger mig på och flyttpackar i köket, hittade ett gäng med engångsartiklar så nu kan typ allt poslin och glas packas ner :up:!

Varför har du opererat knät?:eek:

kl

Just nu väntar jag på att maten ska bli klart. (Min sambo är underbar)

Opererade knäet för 2 år sedan för första gången pga en spricka i brosket, nu var de tvugna att gå in igen då det inte läkt riktigt..varit lite matt då jag opererades veckan innan också och nu samlat på mig totalt 7 operationer på knappa 2 år.

Just nu har jag ätit en skål med glass innehållande tre grejer jag inte tål: apelsin, gluten och laktos *skäms på mig*

kl

Just nu har jag landat i soffan efter en heldag med tapetrivning och spackling. Fortsätter imorgon men nu är filmtajm.

kl

Kläcker fina citat.

Vän 1: I Tyskland översätter de väl TV-spelen till tyska?
Vän 2: Ja, just det, så "barracks" för dem blir ju..
Jag: ...Auschwitz.
(Tystnad innan gapskratt)

Har varit i Tyskland typ fyra gånger i mitt liv och är bra jävla stolt över mig själv för att jag ännu inte lyckats häva ur mig några referenser till WW2, även om det var bra nära när jag stod på ett fullpackat tåg i Hamburg och var en sekund från att öppna käften och säga att jag behövde LEBENSRAUM.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 836
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 858
Senast: monster1
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka