Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

KL

Sitter på Sveriges varmaste buss just nu. Jösses! Var tvungen att klä av mig alla ytterkläder och ändå känns det som någon blandning mellan bussåkande på Malta och en rullande bastu :wtf:

Aha, det tycker inte jag, inte alls. Den kanske inte hörde, eller vad som helst.

Dessutom var det ju ungar.

Mm, bussar och icke befintlig luftkonditionering alternativt frysande chaufförer! (Ja, jag menar er också, Dalatrafik)

kl

Just nu fick jag upp en nyhet i FB-feeden som jag verkligen inte behövde se. Tack för att jag unlike:ade sidan heeelt i onödan när folk på vänlistan måste klicka och kommentera på saker.

MEN DÅ FÅR JAG VÄL LÄSA DET DÄR JÄVLA MAILET NU DÅ. Och hoppas på att svaret är det minst dåliga av två värdelösa möjligheter.
Önska mig lycka till.

Mja, jag hade nog ändå inte ringt på två gånger tror jag, men 8-9-10-åringar tänker nog inte riktigt likadant får jag en känsla av...:p Och godis är absolut akut Trollunge, så där har du en poäng! ;)

kl

Just nu har jag precis ätit en god middag, ska lägga barnen och sen är det Grey's anatomy!

kl

Just nu har jag köpt tågbiljetter för 2000:- som jag verkligen inte har, till en spelning jag förmodligen inte ens är välkommen på, och jag ångrar det redan och sitter redan och gråter av ångest. Jätteskönt. Men hey ho, och nu får I fan se till att följa med, annars vet jag redan här och nu att jag inte ens kommer på tåget hemifrån.

Vi kan väl säga att tonen i svaret jag fick inte var sådär superkärvänlig och "fan vad kul om du kommer!!", så jag hade ju inte fel i att han är obekväm. Som fan.

Men well, jag får sova hos en klankompis som tydligen bor i krokarna av Løkka så min plan B, om allt går helt åt helvete innan eller under eller efter, är att bara skita i allt, trycka i mig jävligt mycket Atarax och dra "hem" och spela GTA hela natten eller något.

Jag vet inte, jag vet inte vad ni haft för kontakt eller vad du/han skrev men jag fortsätter tycka att det inte ska gå ut över musiken. Men jag är väldigt glad att du bestämt dig för att åka:)

Med tanke på att jag hade ett storbryt över allt det här igår så är det inte precis 100% att jag kommer åka, eller för den delen gå dit om jag åker. :(
Men vi får se, om inte annat har jag ju folk att hänga med, så jag åker i alla fall inte förgäves. Och ska du dit och vill ha sovplats så finns det gratis hos klansnubbarna oavsett om jag drar eller inte (och de är superhyggliga på alla sätt och vis).

Senast ändrad:

Just nu sänder jag iväg en order på spiralfjädrar och ber till gud att det inte är hela dämparna som är kaputt på bilen. Blir dyrt nog ändå.

Bra att det finns fler vänner där iallafall :)
Och hoppas du kan åka! Och jag med, men hur det ska finnas pengar till det är ett spännande mysterium. Fingers crossed and all that.

Ja nej, jag har 70 kronor och har bara köpt allt på faktura och utgår ifrån att jag kommer ha pengar om 14 dagar (hahaha mm jo säkert)/SMS-lån. Men det är inte dyrt att åka Stockholm - Oslo med Swebus, jag lär göra det på iaf ditvägen för att spara pengar. Men men.

kl

Just nu är jag nyvaken för fjärde gången det här dygnet, och är extremt glad och tacksam över min snälla pappa som mockar åt hästen idag, för jag är död i både huvud och kropp.
Assassin's Creed it is.

kl

Just nu har jag precis kommit hem från affären och ätit lunch. Skulle behöva röja undan i tvättstugan men känner mig lat. Kan man inte trolla bort alla prylar?

KL

Det är säsong för satsumas.

Vilket betyder att jag förmodligen ändrat pH-värdet i magen.

Ungefär samma som när det är säsong för apelsiner alltså.

Jag skulle aldrig överleva en citrusallergi.

Mm lite mer jobb hade inte skadat. Fyfan vad segt det går.

Just nu tittar jag på tv, börjar få ont i huvudet och är astrött. Borde förbereda mig för jobb ikväll men nä. Sen.

kl

Just nu sitter jag och gör absolut ingenting i väntan på att grannen ska sluta träna/sänka sin förbannade musik som får det att vibrera i golvet, så det går liksom inte att koncentrera sig på något. Det börjar bli lite jävla halvsegt efter en timmes konstant UNTZ UNTZ UNTZ UNTZ UNTZ UNTZ.

Så. TRÖTT. På fanskap som inte kan träna i vardagsrummet utan att organisera en hel jävla konsert. Varför fan bor man ens i lägenhet om man har ett behov av att höras inom 100 meters radie varje dag?

just nu är jag så jävla besviken över att helgen som skulle spenderas på landet i fint sällskap plötsligt inte blir av eftersom han inte... jag jag vet inte. Vill. Kan.
Skitsamma. Så nu har jag inte en jävla aning om vad jag ska göra. Trycka i mig tröstpizza till att börja med, sen får vi väl se.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 906
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 261
Senast: qitis
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 868
Senast: monster1
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 409
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka