Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu lyssnar jag på Editors och skissar på nån slags boll/manet/träd/klump...
Skulle bli ett pilträd, meneh... nä.
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu ligger jag i sängen och myser med hunden och ska strax somna, hoppas jag.
 
Sv: Just nu...

Lycka till på provet :)

Just nu har jag duschat, var givetvis tvungen att landa i soffan framför datorn invirad i handduk innan jag har "tid" att klä på mig :p
 
Sv: Just nu...

Lycka till! :)

Just nu sitter jag och väntar på att min kompis ska bli klar så vi kan sticka iväg och träna.
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu är jag nyvaken med en hjärna av mos, och har tusen inlägg på tusen forum att besvara och texter att skriva och blogginlägg att ta tag i och jag bara bluurrrgh.
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu funderar jag på om jag orkar fara på teorin på ridskolan... Om jag far så kan jag ju passa på att titta på hopptävlingen som börjat nu men jag är så osugen på teorin... jag vill ju RIDA!
 
Sv: Just nu...

KL

Just nu flyttpackar jag.... Och flyttpackar... Och så flyttpackar jag lite till. Fy för tusan vad jobbigt det är att få ner allt i rätt lådor och samtidigt beräkna vad man kan tänkas behöva de kommande 6 dagarna som återstår innan jag åker på riktigt!
 
Sv: Just nu...

Sitter och kollar på smink, kläder och frisyrer för har kommit in i den fasen i mitt liv då jag vill byta stil, helt!
 
Sv: Just nu...

Just nu har jag varit hemma en liten stund efter ett jobbpass, stannade kvar och kollade på Robin Stjernberg också (även fast jag inte är nåt fan till han, men kan ju va roligt att ha sett han live ändå tänkte jag :)) Fick vara en av de första som fick höra några låtar från hans kommande album också, så de var ju lite roligt! Nästa helg blir de Sean Banan ;) haha, fast då jobbar jag så lär ju inte hinna se han, möjligen backstage då...Inte för att de är så mycket att se men ändå :p
 
Senast ändrad:
Sv: Just nu...

Just nu önskar, önskar, önskar jag att jag hade hämtat ut mer atarax igår. Har EN. Hoppas apoteket har öppet imorn.
 
Sv: Just nu...

KL

Just nu sminkar jag mig och fixar för somrig utgång i världens bästa partystad. Woop woop!
 
Sv: Just nu...

Kl

Just nu vill jag att mamma ska komma hem och hitta insomningstabletterna. Eller vilket jävla lugnande som helst. Nu nu nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
464
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 365
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 838
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 866
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp