Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Kl

Just nu borde jag verkligen gå och lägga mig och sova.
Men nej, då fastnar man här istället:cautious:
 
Sv: Just nu...

Just nu ligger jag i soffan, tittar på BBC, lyssnar på regnet och äter en atarax till. Så hoppas jag att lugnet håller i sig.
 
Sv: Just nu...

Men åå:p Du kunde gärna fått diska iallafall, resten kan jag göra. Men diska, asså det måste vara det tråkigaste jag vet.

Men aja, nog om det.

Just nu har jag "reklam-paus" i filmen Showgirls, tycker det är en bra film, faktiskt!


//r
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu funderar jag på om det börjar bli läge att göra mig i ordning snart, ska iväg till farmor och äta middag :)
 
Sv: Just nu...

Just nu har jag kollat klart på mitt tvprogram och ska fixa middag som kommer gå superfort då jag lagade allt igår för att slippa laga det idag. Ja, jag är lat :p
 
Sv: Just nu...

Just nu är jag på jobbet och har en vak-natt att se fram emot. Inringd i ett akutärende kl 18 och lotten med vak föll på mig. Tjoho!
 
Sv: Just nu...

Men ååå^^. Undra om de finns nån som tycker de e kul... eller ens helt okej... min pv har iofs inte så mkt emot det, vilket ju är tur^^.

------

Just nu börjar jag önska att jag hade låtit bli den där extra koppen kaffe idag....


//r
 
Sv: Just nu...

KL

Just nu varvar jag ner efter en kväll på jobbet, och funderar på hur jag ska lägga upp morgondagen med dess olika måsten.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
459
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 332
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 692
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 716
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp