JW - för er som gillar rosa/ljusblått.

Sorbe

Trådstartare
Ja, för lääängesen så la jag ju in bilder på deras nya schabrak och luvor. Nu mina vänner, nu har grimmorna och grimskaften kommit också, eller - de har funnits ett tag. Men nu hittade jag ju bilder! :) .

Ja, bilderna är från Ebay och finns där om ni är intresserade!

d7_1_b.JPG

a4_1_b.JPG

.

Sv: JW - för er som gillar rosa/ljusblått.

Hehe dom var ju ganska söta. :D
Kan du slänga in schabrak bilderna igen, jag kommer inte ihåg hur schabraken som du visade, såg ut. Eller kan du länka till tråd?

Seriöst, vi vet att du gillar JW men kan du itne bara sluta å starta nya trådar om JW saker ?! :confused:

Vad spelar det för roll? Varför läser du JW trådar om de inte tilltalar dig? :confused: Det finns väll fler här som tycker om JW grejer!

Jag visar nu nya produkter för dem som gillar de.

Sköt dig själv i stället. Du ska alltid hoppa på mig så fort jag nämner JW!. :mad: .

Akta dig så din rosa häst inte står med sånna nästa vecka! ;) .

Oh vad snyggt! Vet du om dom har rosa ridbyxor också????

JAg vet ett annat mäsrke annars... Helskodda. PMA om du är intresserad så gör jag ju inte reklam för andra märken i denna tråden!

BTW, håller med dig Sorbe... Jag tycker det är jättekul med alla trådar JW eller ej. VArför skulle inte du få visa dina favvosaker?!?!?

Hur hittar man hästsaker på Ebay?

:bow: .

Jag är ju inte den enda som visar nya produkter här på Buke. Ja, jag visar JW saker för att jag gillar det och om nu ingen gör det så skiter jag i det, de kan ju lixom undvika att öppna tråden i så fall. Står ju lixom i rubriken vad det är för märke det handlar om!.

Jag är inte den enda som gillar JW saker heller. Känns som det är ett gäng som gillar deras produkter, fast de sticker ju inte ut lika mycket som jag! ;) .

stå på dig sorbe
jag tycker absolut att du har rätt att prata om jw om du vill, flughuvorna och det va fint men jag gillade inte riktigt schabraket

Tack! :) .

Näää, tycker egentligen inte heller om de där schabraken. Söta färger, men rutorna är lite förstora tycker jag!.

JW JW JW JW JW , att du orkar.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 128
Senast: lilsan
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 916
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 090
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 619

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka