JW - för er som gillar rosa/ljusblått.

Sv: JW - för er som gillar rosa/ljusblått.

MEn BLUNDA då när du ser att det är ett inlägg jag skrivit! Inte mer med det? Jag kommer ALDRIG ändra mig här för nått ni säger. Lika bra att lägga ner tjatet.

Bisquit skrev:
MEN jag tycker det börjar bli överdrivet att du måste göra nya trådar varenda gång det kommer/du hittar något nytt från JW.

Men TJENA! Senaste tiden har de haft ELVA NYA produkter (då har jag inte räknat alla olika modeller på de produkterna heller). Vad har jag nämnt? TVÅ stycken! Ojojoj, jag skriver verkligen trådar om ALLT de kommer med. Mmmmm. Verkligen! :smirk: .

Sorbe skrev:
MEn BLUNDA då när du ser att det är ett inlägg jag skrivit! Inte mer med det? Jag kommer ALDRIG ändra mig här för nått ni säger. Lika bra att lägga ner tjatet.

Öh?
Har jag tjatat? Nej. Jag säger min åsikt, jag har lika mycket rätt att säga den som du har att skriva dina trådar. Eller hur?
Men det är DU som inte verkar kunna ta den med tanke på att du genast börjar försvara dig sådär.
Har jag sagt att jag tycker du ska ändra dig? Nej, det har jag inte.
Eller? I sånna fall kan du ju visa mig vart jag har sagt det, det lär bli spännande att få se :smirk:

Sorbe skrev:
Men TJENA! Senaste tiden har de haft ELVA NYA produkter (då har jag inte räknat alla olika modeller på de produkterna heller). Vad har jag nämnt? TVÅ stycken! Ojojoj, jag skriver verkligen trådar om ALLT de kommer med. Mmmmm. Verkligen! :smirk: .

Okej.
Jag kan erkänna att jag har dålig koll på JW eftersom jag mestadels tycker att deras saker är fula.
Men jag tror att många håller med mig när jag säger att du tjatar om JW.
Det är alltid JW hit och dit och blabla.

Det är som att det är de enda märket du har koll på.
Tex. någon frågar om ett snyggt schabrak, du säger "JW har snygga schabrak"
Någon frågar om snygga träns, du svarar "JW har fina träns".

Och för att du ska förstå bör jag understryka att det här bara är min åsikt,
jag tycker absolut itne du ska ändra på dig.
Jag kunde bry mig mindre faktiskt.

:smirk:

Men so? Jag rekomenderar JW, ingen verkar ju ha haft problem med det tills nu... :smirk: .
Så jag får alltså inte skriva "JW har snygga schabrak" längre utan att någon stör sig på det eller? Seriöst. Vad händer med er egentligen. Problem har ni iaf. Skaffa en hobby!.

Jag har koll på andra märken, men mest på JW, därför säger jag inget om de andra då jag vet att det finns folk här på buke med större koll på sakerna.

:smirk: .

Bisquit skrev:
jag tycker absolut itne du ska ändra på dig.
Jag kunde bry mig mindre faktiskt.

Det där är motsägelsefullt.
Du vill visst att hon ska ändra på sig och du bryr dig visst det, annars skulle du inte argumenterat mot henne och skrivit inlägget nedan.

Bisquit skrev:
jag tycker det börjar bli överdrivet att du måste göra nya trådar varenda gång det kommer/du hittar något nytt från JW.

Bisquit skrev:
Och shoure, du kanske har SKAPAT fyra trådar men du har säkerligen nämt JW i minst 400 trådar. . .

Och btw det heter sure, men att jag kommenterar det är ungefär lika onödigt som att du kommenterar Sorbes startande av JW trådar. :smirk: :cool:

men det är ju bättre i fall du startar en tråd med JW saker och så uppdaterar du där hela tiden i stället för nya trådar, nya trådar, nya trådar.. eller ?

mosi

Bisquit skrev:
Det är som att det är de enda märket du har koll på.
Tex. någon frågar om ett snyggt schabrak, du säger "JW har snygga schabrak"
Någon frågar om snygga träns, du svarar "JW har fina träns".

Haha, Sorbe kanske tycker att JW HAR snygga schabrak och träns? :p
Alltså lägg ner nu, det är ju bara bra att någon håller oss lite uppdaterade.
Men om du nu tycker att JW endast har fula saker, så behöver du faktiskt inte kolla på tråden. :smirk:

åhh, tänk en liten gullig b-ponny med de rosa schabraken o luvan o grimman! :love:

älskar alla JW:s grejer, men i de mer klassiska färgerna! :D

Alla andra skapar nya trådar om nya saker, varför ska inte jag få göra det då?.

Grimman kostar typ 270 kr och grimskaftet typ 108 kr (beror ju på hur pundet är oxå! ;) ).

Grimman var ju riktigt sööt :love: :love: :love:

Stå på dej och fortsätt visa nya JW saker :bow: :bow: :bow:

Fast jag skulle hellre vilja ha rosa schabrak med andra rutor.....

Men hittar du ett ROSA SAMMETSSCHABRAK, vet du vart du ska hojta....:D :D :D

Japps!

Du var faktiskt den första jag tänkte på när de meddelade att de skulle göra rosa grimmor! ;) .

Men snälla små människor, kan ni inte bara lägga ned?:smirk: Vill ni inte ha JW trådar så får ni antingen blunda eller lämna utrutsningsforumet direkt. Hur skulle ni tycka det var om någon kom och hoppade på er så fort ni nämde eran häst med "Amen snälla någon, kan du sluta prata om din häst!" Inte vidare kul direkt eller hur:smirk: Så lägg ned, skaffa något annat att göra på dagarna istället för att sitta här och häcka och bomba Sorbes JW trådar med diverse klagomål. Har ni klagomål är det bättre att vända sig till en moderator, dom har betydligt större koll än vad ni har på vad man får och inte får, och vad jag vet är det inte olagligt att skapa KW trådar:smirk:

Så lägg ned, ni är bara som myggor när ni håller på så, små och irriterande...

Seriöst... Vi är väl flera som förespråkar vissa märken i allt...
Hur många trådar om träns har inte jag själv svarat HG på... Eller vilket täcke som är bäst... HW, vilka ridbyxor som är favoriten RTS... Vi är väl MÅNGA som tjatar om våran favoritutrustning- och jag tycker det är lika kul varje gång...
Hur moget är det att förstöra en trevlig tråd med detta tjafset? Ibland undrar jag hur gamla ni är...

håller med till punkt och pricka.. bara inte de vänder sig mot alla som bara om Börjes eller Hööks hela tiden, då blir det många fler trådar att irritera sig på än de som Sorbe har skapat.

Bry dig inte om dom Sorbe.....

Jag borde kanske ringa Skara o tjata om en rosa o ljusblå grimma :d måste ju iaf ringa o hetsa på dom lite om mitt träns.
Mitt JW som jag kommer lägga ut en tråd om när det kommer ;) så alla JW hatare kan störa sig lite mer :smirk:

Mmm. Nu i veckan ska vi ju få ett varsitt paket ju! :) . Vi får la skriva varningstext så alla ser vad det handlar om innan de öppnar... :smirk: .

Föressten, jag vill sommarjobba på SJ! :angel: .

Sorbe skrev:
Alla andra skapar nya trådar om nya saker, varför ska inte jag få göra det då?.

jag vet i för sig ingen som gjort 4 nya trådan om samma grundmärke

Jag tycker det är kul att du lägger in bilder, jag orkar aldrig leta upp sånt själv och JW brukar ju göra lite udda och roliga saker. Keep going. :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 128
Senast: lilsan
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 916
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 090
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 618

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka