JW - för er som gillar rosa/ljusblått.

Sv: JW - för er som gillar rosa/ljusblått.

Jag tycker det är bra att du lägger ut lite tips på utrustning! :)
Jättesöta grejer :love:

Jag ska säga att jag tycker det är märkligt att jag inte sett klagomål om en person som har skapat (snabbt räknat) 52 sadeltrådar och många hoppar på mig för att jag har skapat 4 om ett märke? :smirk: .

Kommer det någon som säljer JW saker till Scandinavium ?

Skulle verkligen vilja se grimman IR.....

Allas vår expert: var hittar man deras lädergrimmor och benskydd? :D

Skara Hästsport :love: är de ända i Sverige som får lov att sälja JWs fulla sortiment och de kommer till GHS.

Hehe, efter en dag på min häst hade den inte varit rosa och ljusblå längre :D

Du kan maila dem och be dem ta med sig grimmorna, ev. lägga undan en till dig. De brukar aldrig ha med grimmorna! :/ .

Efter en dag tillsammans med min i hagen hade den nog inte existerat längre! :angel: .

ja just det, när de kommer blir det ju minst en ny JW tråd ;)
Borstarna finns här :banana: men de var inte så fina, känns jätteskumma att hålla i :crazy:

Så du blev så imponerad av mitt jobb?? Hehe där ser man, du heter ju redan på centralen o nu vet du ju var Tass är så du är så gott som fullärärd :D

haha va söta! ;)
du får väl skapa trådar som du vill.. mina trådar är ju garanterat mer patetiska än dina så varför skyller ingen på mej ? :d

Tänkte uppdatera denna så jag inte gör nya trådar, eftersom det finns vissa som ogillar det... :smirk:

Men de har nu kommit med en Milton kollektion för barn och ponnyer! Ursöta saker! :love:

Synd att inte den rosa fårpadden fanns i 17 tum....:D

Naaw vad söta Milton saker!

ÄLskar Jw jag med, och det är så skoj när du visar dina andra!

Till klagande dummrar:
Ska jag klaga på varenda äcklig hö*ks och b*rjes tråd bara för att jag tycker dom sugeR?!

*viskar* jag vet vart det finns rosa fårskinnspaddar i 17".

Var?? Fast jag måste medge att det inte skulle vara så seriöst att komma med en rosa på storhäst...(mamma kan knappt kolla på mitt ljusrosa schabrak...:D )

Hahaha. Reitpol tror jag affären heter, den byter namn för alla mässor, så lite svårt att hålla koll på den!

:rofl: Skulle vilja se John Whitiker ha de rosa och ljusblå grejerna på sina hästar, han borde ju faktiskt göra reklam för sina grejer vilken färg dom än har:rofl:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 128
Senast: lilsan
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 916
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 090
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 619

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka