JW - för er som gillar rosa/ljusblått.

Sv: JW - för er som gillar rosa/ljusblått.

Typ snygga grejer...(kanske inte rosa just) men det är ju toppen att Sorbe uppdaterar oss med lite kvalitetsprylar!!! Mer sånt tack...:)

Han rider ju mest i de marinblåa med röd/vit passpoal eftersom det är deras landsfärger! Men han har ju kört grått några gånger, iaf verkar Robert göra det nu (då snackar jag hela kittet).

Rosa är sött! Men nog inget jag skulle sätta på min häst!
Fortsätter hålla er uppdaterade! Men ligger lite nere med det eftersom en moderatr har varit på mig och klagat och sånt... :smirk:

Varför har dom klagat?? Bara för du gillar JW och har gjort ca 3 trådar om JW så klagar alla!!:crazy:
Tycker bara det är bra att du håller oss uppdaterade om nya JW saker!:)

Naaw vilken gullig Milton kollektion :love:

Okej, men det skulle faktiskt vara skoj o se han rida med den rosa o ljusblå uppsättningen:p:D

Varför inte den nya ceriserosa med gråa detaljer? Då skulle han synas iaf!

hejsan på er alla Jw älskare.
Här kommer en sida i sverige som säljer Jw saker och andra snygga märken som pikure.
www.ridlatt.se

Men godmorgon. Den visste vi om för typ två månader sen!

Sen är det inte tillåtet att direktlänka till någon sida på Buke!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 128
Senast: lilsan
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 916
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 090
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 619

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka