F

Farouk

Vad är skillnaden mellan JW's Summer Smug (den som är ny för iår) och JW's vanliga Smugjacket? :confused:

Summer Smug:
SummerSmugbcroppedlg.jpg


Smugjacket:
smugadultlg.jpg


Om ni har bilder på era jackor - lägg gärna in :bow: Bilder som visas på internetshoppar kan vara så sjukt missvisande vad gäller färg, så jag vill se dom lite mer "verkligt" ;)
 
Sv: JW-jackor

jag skulle gissa på att summersmug är lite lättare och inte lika varm!
 
Sv: JW-jackor

Sommarjackan har bara ett tunt nätfoder och den vanliga har ett tjockare fleecefoder.
 
Sv: JW-jackor

Var hittar man sommarjackan?? har letat länge efter den men utan resultat.
 
Sv: JW-jackor

shiit va snygga! jag vill ha.. finns de nån hemsida som säljer sånna?
 
Sv: JW-jackor

Exakt, Summersnug har bara meshfoder, medans Snugen är fleecefodrad. Samma sak med Musto Snyg och Musto Snug Light. (Som till min stora sorg inte tillverkas längre...:( )

Tänkte själv köpa en JW Summer Snug, någon som vet var de billigaste finns?:)
 
Sv: JW-jackor

Jag har en summer smug och de är jättemysiga :) helt lagom så här års.

Lina_ än så länge är det väl bara skara som säljer men kommer komma till sthlm med en liten skara (haha :p) saker från jw men vet ej när
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 539
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: Roheryn
·
Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 155
Senast: Smoothi
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 656
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp