Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag köpte min på Strömsholm i söndags, hade den första (o hittills enda gången) i tisdags när vi tävlade.
Vi tvivlade en aning på att den skulle ligga stilla utan fästanordningar men den låg jättebra. Gled möjligen lite, men inte mer än ett vanligt schabrak skulle gjort. Den verkar onekligen tryckutjämnande eftersom den är såpass tjock. Sen är det ju bra att man kan vända den så man har ju eg "2 i 1"
Sen är den sjukt snygg också, helt klart värd varenda krona!
Ok...tack, är nämnligen också väldigt sugen på en sådan... De är ju jättesnygga och funktionella
Vad finns de i för färger? Jag har hittills bara sett dom i marin/ljusblå och Marin/röd tror jg det var.
Hej Sorbe
Jag har padden, har använt den och är faktiskt rätt missnöjd. :| det som hände var att den färgade av sig. så hela min bruna sadel, är svart och min häst Connie fick skavsår
msn?
Hm... Vilken färg hade du på din padd?
Jag har inte hört att någon annan har färgat av sig, kan det ha varit att din sadel eller den har varit blöt?
Skavsår har jag inte heller hört något om att någon som använt den fått... Vilken sida använde du? Den virkade?
Hästmänniskan En fjording. :D Mera detaljer vågar jag inte säga just nu. Men har fått OK från sambo, stallägare mm att åka & titta. Känns allt bra så...