JW ridpadden.

Sorbe

Trådstartare
Ja, ni som har den, vad tycker ni om den? Så länge som ni nu hunnit använda den?
 
Sv: JW ridpadden.

Jag köpte min på Strömsholm i söndags, hade den första (o hittills enda gången) i tisdags när vi tävlade.

Vi tvivlade en aning på att den skulle ligga stilla utan fästanordningar men den låg jättebra. Gled möjligen lite, men inte mer än ett vanligt schabrak skulle gjort. Den verkar onekligen tryckutjämnande eftersom den är såpass tjock. Sen är det ju bra att man kan vända den så man har ju eg "2 i 1" :bow:

Sen är den sjukt snygg också, helt klart värd varenda krona!
 
Sv: JW ridpadden.

bra bra, då blir det nog en :) Sorbe du får hjälpa till lite med färgvalet ;)
 
Sv: JW ridpadden.

Jopp!

Du ska ha en marinblå eller ljusblå tror jag! *tänker*
 
Sv: JW ridpadden.

Tror alla hittils har köpt dem på Strömsholm och där kostade de 500 kr.
 
Sv: JW ridpadden.

Ok...tack, är nämnligen också väldigt sugen på en sådan... De är ju jättesnygga och funktionella:)
Vad finns de i för färger? Jag har hittills bara sett dom i marin/ljusblå och Marin/röd tror jg det var.
 
Sv: JW ridpadden.

Ridlätt tar 450 kronor

Finns marin blå
gråblå
khaki
grå
röd

Sorbe>> Det får nog bli en marinblå, känns lite lagom diskret till dressyr sadeln o så matchar det ju mina lindor ;)
 
Sv: JW ridpadden.

AirflowWaffleBandagesLegWrapStoneBluethumb.jpg


De färgerna finns de i, men det där är benpaddar.
 
Sv: JW ridpadden.

Oooh. Du får köpa benlindorna som de inte lanserat än sen när de kommer!
Du får även köpa paddarna, täcket, luvan och resten! :angel:
 
Sv: JW ridpadden.

Åhh, khaki och grå :love: :love: Passar perfekt till min fuxkille med :d
 
Sv: JW ridpadden.

Säger samma här, framför allt Khaki :love: men även de gråa var snyggt och skulle passa super på min fuxtjej. :)
 
Sv: JW ridpadden.

Hej Sorbe :)
Jag har padden, har använt den och är faktiskt rätt missnöjd. :| det som hände var att den färgade av sig. så hela min bruna sadel, är svart och min häst Connie fick skavsår :(
msn?
 
Sv: JW ridpadden.

Hm... Vilken färg hade du på din padd?
Jag har inte hört att någon annan har färgat av sig, kan det ha varit att din sadel eller den har varit blöt?
Skavsår har jag inte heller hört något om att någon som använt den fått... Vilken sida använde du? Den virkade?
 
Sv: JW ridpadden.

Sen är det ju ett tips att man är seriös när man svarar och inte ljuger för att inte förvirra de som är intresserade av produkterna... :smirk:
 

Liknande trådar

Utrustning Fick med en massa extra remmar med tränset och gissar att det är remmar för att kunna rida bettlöst? Tänker jag rätt? Har inte hunnit...
Svar
2
· Visningar
456
Senast: Sorgsen
·
Kultur Nu är första fyra avsnitten släppta! :banana: Nån som hunnit kolla än? Nån som ska kolla? Jag tycker det ska bli jättekul men ja lite...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
11 823
Senast: Bon
·
Utrustning Tittar återigen runt efter ridpaddar (inget behov av stigläder alls) som främjar en lodrät sits men det verkar lite tunt? Hittade dock...
Svar
11
· Visningar
1 254
Senast: yamyam
·
Utrustning Ja på täcken då! Vilket band ska man använda och var hittar jag metallfästena? Jag vill ha dubbla fästen, dvs en del som är fastsydd och...
Svar
11
· Visningar
458
Senast: grådis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Hat
  • Konstigt simsätt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp