Kabel till Windows MovieMaker

Horse_power

Trådstartare
Brukar alltid bränna skivor med alla filmer jag gör men nu skulle jag prova att spara över den till digitalkameran istället och då kommer det upp en sån här:
20960024.jpg

"DV-Kameran är inte ansluten till datorn. Anslut kameran till datorn med en IEEE 1394 kabel, och starta sedan kameran."

Har den ikopplad med vanlig USB-kabel, funkar när man för över filmerna till datorn ju.:p
Men hur ser denna kabel ut då, lr kan man göra på något annat sätt? :confused:

Mvh//Horse_Power

Sv: Kabel till Windows MovieMaker

IEEE 1394 är kanske mer känt som Firewire, går det att ansluta en sådan till din dv-kamera?

Sv: Kabel till Windows MovieMaker

Min ansluts med en firewire.
Alla DV-kameror går inte att spela in på eller rättare sagt många är spärrade, jag fick ta bort spärren på min.
PL

Liknande trådar

IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 838
Senast: lisa412
·
M
IT & mobiler Jag har ett problem, jag skulle vilja lägga in film på min dator, som jag filmat med min Ericsson w715 (tror jag den heter)...
Svar
8
· Visningar
3 912
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Jag har båda dessa program på datorn men har aldrig använt dem. Nu skulle jag vilja lära mig men jag får inte filmerna att fungera i...
Svar
0
· Visningar
1 140
Senast: Jate Volim
·
H
IT & mobiler Jag har nyss köpt en dvd,video camera. Modellen heter: Samsung VP-DC161W. Man spelar in på minidisk istället för små video kasettband...
Svar
5
· Visningar
963
Senast: Laban
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka