Känner du igen en pitbull?

G

glee

För ett tag sen visade någon en bild där man skulle gissa vilken av hundarna som var pitbull. Det pratades om att det fanns någon annan bild som var lite svårare, kan det vara den här kanske?
 
Bullmastiffen är min älsklingsras, by the way.

nej det var svårt faktiskt på en del!
 
Ja, det var många som var lika varann.

Och så finns det ju 7 st pitbulls, jag trodde det bara skulle vara en.
 
Åh, jag trodde bara att man skulle väjla en av dessa. :mad:

Jag valde ut två st. då jag ansåg att de bör vara pitbull. Men att det fanns 5 till :o :confused:

Hade man fått reda på att det var 7 st så hade man kanske kunnat gissa sig till dem. :angel:
 
gissade rätt på två sen orka jag juh inte kolla ordetlig så
 
Ja, så gjorde jag också..

Förresten, har ni sett att det är Big Brother-Rebekahs hemsida..? :p
 
Aha... ja hon håller ju till på vovve, i alla fall innan hon var med i B.B Är inte så värst impad. :o :) :angel:
 
hmm, rätt svårt, jag blandar ihop pitbull och Am staff...
Någon som kan förklara hur man ser skillnad på dem för det gör inte jag.
De andra var lättare
//Malin
 
Jag hade 6 rätt :)

Det cillamuffins pratade om förut var ett test jag satte ihop själv. Har inte kvar det dock..
 
Ah just ja, det var du som hade gjort det
Aja, det här var också ganska kul :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min man har börjat prata om hur mysigt det vore med en hund till, själv är jag lite mer skeptisk. Det är lätt att bara se alla mysiga...
2
Svar
31
· Visningar
2 076
Senast: hollypolly
·
Övr. Hund Någon som har el har haft en tik som man kan se som dominant i flock med annan/andra hundar? Hur har det visat sig? Funderar över min...
2
Svar
26
· Visningar
1 892
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Jag är supernyfiken på vilket intryck människor får av olika hundar Hur brukar din hund oftast beskrivas av folk den möter? 1. Vad är...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 201
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
2 731
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp