Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Igår när ja stod o borstade min lilla pålle såg de ut som hon hade smågrus i ansiktet på ett stället, skulle dra bort de me handen o då åkte massa äls bort o hon fick bara en kal fläck stor som en enkrona ungefär....sen på andra sidan ansiktet va de lika dant Vad är de....nån som vet, bara två kala föäckar, jättekonstigt...fatta noll
Hoppas inte det är ringorm! Det kan uppträda var som helst på kroppen. Det är helt ofarligt men extremt smittsamt. När hästen en gång haft det blir den immun. Om det är ringorm måste du isolera stallet lång tid, och det finns en särskild salva man ska ta. Hör med veterinär.
Gravid - 1år
Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
Hästnyheter Det som stökar är ju dock att man är sitt personliga varumärke varje sekund i och med att det inte finns någon särskildas mellan IRL och...