kalmar län?

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare skogstrollet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 860
S

skogstrollet

Jag har en unghäst som jag inte blir riktigt klok på. Har hanterat hästar i drygt 20 år, men står nu helt handfallen inför den här individen. Jag är alldeles ensam i mitt lilla stall och jag vet inte vem jag ska be om hjälp :( . Finns det någon här som bor i kalmar län? Jag skulle bli sååå tacksam för att få kontakt med någon NH-kunnig person, som jag kan få lite "mentalt stöd" av :bow: . Det känns som om jag håller på att analysera sönder min hästs och mitt förhållande. Har kört fast helt enkelt. Det har varit 1 steg fram och 2 steg tillbaka de här 2 åren som jag ägt honom :cry: .

Sv: kalmar län?

hej, jag bor i kalmar län..f-staden. kasnke inte är världens kunnigaste, men kan funka som bollplank. pm:a om du vill ;)

Hej Angelica! Jag har inte glömt dig. Det är bara så stressigt nu innan jul. Jag återkommer efter helgerna. God Jul och Gott Nytt År ! Annica skogstroll

Jag bor i kalmar län. Jag hjälper dig mer än gärna! Har arbetat alla mina sköthästar men NH och det har alltid gått bra Hur dom än har för personlighet.. ( det är som att jag bara vill stå och pussa dom i timmar :love: ) Skicka ett snabbmeddelande om du är intresserad.
Jag har snart 2 års erfarenhet av NH.

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
14 690
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 570
Senast: lizzie
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 379
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 747
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka