Bukefalos 28 år!

kan inte öppna bifogade filer.

FadeAway

Trådstartare
Jag skickar ofta till mig själv när jag skriver arbeten för att enkelt kunna skriva ut dem i skolan. Men av nån anledning kan jag inte öppna dem där :'( vilket då är mitt problem. Får upp en ruta med ett rött kryss som säger att IE inte kan hitta adressen :confused:
 
Sv: kan inte öppna bifogade filer.

FadeAway skrev:
Jag skickar ofta till mig själv när jag skriver arbeten för att enkelt kunna skriva ut dem i skolan. Men av nån anledning kan jag inte öppna dem där :'( vilket då är mitt problem. Får upp en ruta med ett rött kryss som säger att IE inte kan hitta adressen :confused:

Jag vet inte exakt hur du skickar men det låter som att du bifogar en länk till en fil som du har på din dator hemma. Om den datorn inte är uppkopplad mot Internet (så att den är som en server) så kan den inte nås via nätet.
Skickar du arbetena som Word-filer i e-mail? Eller hur skickar du?
 
Sv: kan inte öppna bifogade filer.

Datorn är uppkopplad mot nätet och jag kan öppna filerna på päronens datorer. Jag har word 2003 på min dator skolans vet jag inte vad det är på :crazy:
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 695
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 589
Senast: Barbabelle
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
825
Senast: Rosett
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 060
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp