Kan inte se alla podd-avsnitt

Wysiwyg

Trådstartare
Kunde tidigare på min iPhone 6a se alla avsnitt av This American Life men nu kan jag bara se 4; två som jag tidigare laddat ner och de två senaste utkomna. Är det någon tidsram som gått ut eller vad är grejen? Kan se alla avsnitt på de andra poddarna jag följer.
 
Ingen som har ett svar, lösning eller ett förslag? :p

Nu har jag inte nån iPhone här, men penumerationen kan gå ut ibland och då kommer inte alla fram, kanske att man klickade på arkiv eller nåt för att visa. Kan kolla om jag kan googla upp nån bild på vad jag menar...


Jo men såhär:
listen-podcasts-iphone.jpg

På feed skulle isåfall alla synas, men det kanske är det som är ditt problem att de inte gör?
 
Jag har lyssnat typ fem minuter nån gång men dels gillar jag inte riktigt formatet, dels försöker jag begränsa all ***** tid jag ägnar åt nätbaserade medier. Jag orkar inte en kanal till ... :meh:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 862
Senast: SiZo
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 587
Senast: Enya
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 942
Hundhälsa Hejsan Har en mellan pudel kille på 11 månader som har en otrolig stress nivå. Han har sen han var liten valp följt med mig till mitt...
Svar
14
· Visningar
654
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp