Kan inte synkronisera min iPhone 4s

Celoty

Trådstartare
Hur jag än försöker så funkar det inte att synkronisera min iPhone i iTunes :mad:
Det som händer är att när jag kopplat in telefonen till datorn och öppnat i iTunes och så så står det ju "Ställ in din iphone". Där kan man ju välja att ställa in som ny eller återställa från säkerhetskopia. Senaste säkerhetskopian är 2 veckor gammal, men jag har ändå testat återställa som den. Högerklickar man på enheten så finns bara "Mata ut" och "Återskapa från säkerhetskopia.."

Jag är helt lost när det gäller det här, nån vänlig människa som kan hjälpa mig ? :)

Sv: Kan inte synkronisera min iPhone 4s

Vad vill du göra? Synkronisera för att föra över musik/video/bilder/what ever, eller återställa telefonen från en säkerhetskopia?
Vill du återställa luren från säkerhetskopian pluggar du in den i datorn, går in i iTunes, högerklickar på luren och väljer "Återskapa från säkerhetskopia". Klart.

Det låter som om itunes inte känner igen din iphone. "Ställ in din iphone" fick jag upp häromveckan när jag skaffat ny iphone - det ska inte komma upp varje gång du pluggar i telefonen.

Jag vågar inte svara på vad det beror på men jag skulle nog både starta om telefonen (enkel reset, homeknappen + on/offknappen) och installera om itunes till att börja med.

Det jag vill göra är att lägga in en ny ringsignal i iphonen. Återställa från sökerhetskopia går bra men den är ju gammal så det vill jag ju helst inte :) Ska testa installera om itunes .. :)

Vill du importera en ringsignal lägger du ringsignalen i spellistan med samma namn och väljer att synkronisera ringsignaler i inställningarna i iTunes.

Liknande trådar

Fritid Hur sparar ni era bilder? Har ni dem bara på telefon eller på något mer ställer? Var? hur gör ni när ni sparar ner? Jag har en iphone... 2
Svar
33
· Visningar
2 491
Senast: Snowball
·
IT & mobiler Så. Mobilen död och jag behöver köpa en ny direkt, typ imorgon så fort affärerna öppnar... Jag vill såklart inte byta ner mig till en...
Svar
7
· Visningar
1 135
Senast: Trott
·
IT & mobiler Jag är riktigt dålig när det gäller att tappa saker då jag gör det konstant. Tappade min mobil igårkväll, den överlevde bussresan och...
Svar
4
· Visningar
2 791
Senast: Kiva
·
IT & mobiler Jag behöver hjälp! Jag har iTunes installerat på två datorer och nu vill jag lägga in musik från dator nr 2 till min iPhone. När jag...
Svar
3
· Visningar
1 285
Senast: jullan88
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka