Kan man få sina trådar att "försvinna"?

C

cooli

Ää jag börjar bli lite paranoid när jag upptäcker att om man söker på mitt namn på google så kommer vissa bukefalos trådar upp, och eftersom jag har nyfikna jävlar i bekantskapskretsen som skulle kunna få för sig att göra just sånt och komma över texter som jag verkligen inte vill att de ska läsa så börjar jag fundera om man kan ta bort gamla trådar på något sätt..?
 
Sv: Kan man få sina trådar att "försvinna"?

Du skulle kanske be om att plocka bort ditt användarnamn eller så, tror det är lite jobbigt att sitta och plocka bort särskilda inlägg om det är stor mängd inlägg?
 
Sv: Kan man få sina trådar att "försvinna"?

Det går inte att ta bort sina gamla inlägg och det är heller inte meningen.

OBS! Detta gäller alla användare.

Detta är ju ett öppet diskussionsforum och använder man ett namn som kan identifiera en kanske man ska tänka sig för lite innan man lägger ut känsliga saker.

Vill man inte ha kvar sitt användarnamn kan man vända sig till GUNNAR och förklara varför man inte vill ha kvar det, då kanske han tar bort det.
 
Sv: Kan man få sina trådar att "försvinna"?

Fast mitt användarnamn försvann ju i flytten....och då också de inlägg jag har gjort. Inte alla, har jag upptäckt nu på sistone, men de som finns kvar är gjorda av "Gäst". Men det kanske var någon databas-flopp?
 
Sv: Kan man få sina trådar att "försvinna"?

Men försvinner trådarna man startat om man tar bort sitt använderkonto.
Jag har inte startat speciellt många trådar (vi snackar om en 5-6-7 stycken)..
Och inläggen får gärna vara kvar det är bara det att jag inte var medveten om att det jag skrivit på bukefals kommer upp vid en google sökning, jag trodde inte att det var gjort så nämligen.
 
Sv: Kan man få sina trådar att "försvinna"?

Jag tror inte att trådarna försvinner för det. Du får nog gilla läget.

Vill man ha nån av sina trådar bortplockade får man kontakta moderatorn på det forum tråden ligger. Men vi tar bara bort trådar där användaren har särskilda skäl till att få dem borttagna. Att de kommer upp vid en google-sökning är inte ett sådant skäl, enligt min bedömning.

mandalaki/moderator
 
Sv: Kan man få sina trådar att "försvinna"?

Trissa skrev:
Fast mitt användarnamn försvann ju i flytten....och då också de inlägg jag har gjort. Inte alla, har jag upptäckt nu på sistone, men de som finns kvar är gjorda av "Gäst". Men det kanske var någon databas-flopp?

Att ditt användarnamn försvann berodde väl på att du inte följde de instruktioner Gunnar gav om hur man skulle göra för att finnas kvar
:angel:
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 025
Senast: Mauen
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 007
Senast: Sasse
·
Övr. Hund Nu har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra nämligen börjat fundera på en hund. Frågan är bara om det är en bra ide. Jag är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 390
Senast: Tonto
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 432

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp