Bukefalos 28 år!

kan sitt och ligg vid 8 veckor

R

ridskoleryttare

igår kom min lilla valp hem ... så snuttig att man kan dö .... är det normalt att en 8 veckors tik kan sitt och ligg redan ? provade lite smått igår och idag och vips ... nu kan hon det ... kom är hon oxå pigg på , helt imponerad av den lille krabaten
 
Sv: kan sitt och ligg vid 8 veckor

hehe dom brukar vara lättlärda... allt för godis liksom... men jag lovar även din blir mer självständig och kommer i trotsåldern.... tex. "kom" det är det dom ofta blir döva för ;) hehe. valpisar är underbara :love:

vad är det för ras du har?
 
Sv: kan sitt och ligg vid 8 veckor

Mina kan apportera fågel när de är 8 veckor :angel:
 
Sv: kan sitt och ligg vid 8 veckor

Hehe, min kunde apportera gosedjur när hon var 5 månader :D
 
Sv: kan sitt och ligg vid 8 veckor

min kompis hund, en am staff, kan jättemycket och kunde det efter typ 1-2 veckor hemma hos honom. typ sitt, ligg, skall, kom hit, stanna, hoppa upp. Den är helhäftig!
 
Sv: kan sitt och ligg vid 8 veckor

hon är en petit brabancon ... ska försöka få in nån bild på henne . jo mitt nästa projekt är att få henne att vinka .. hon är en hejare på att gå på bakbenen nämligen :D rumsrenheten är det värre med :angel: kallt och frost ute så hon tar hellre till heltäckningsmattan :crazy:
 
Sv: kan sitt och ligg vid 8 veckor

Seabaz: Kul att se att det finns någon mer med en Am staff här inne. Själv har vi en på 16 veckor!
 
Sv: kan sitt och ligg vid 8 veckor

I den åldern är de som svampar - suger i sig allt! Därför är det så himla roligt att hålla på :banana:

Mvh,
Duvan
 
Sv: kan sitt och ligg vid 8 veckor

Fast det är inte min jycke dessvärre :D

Jag har en schäfer med 25% collie =)
 
Sv: kan sitt och ligg vid 8 veckor

Okej. Känner några som har en hund därifrån.. fast det är en staff. :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 368
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa I våras fick min lilla JRT tik på 14 år akut bukspottskörtelinflammation. Hon blev pigg och frisk på mindre än en vecka och blev...
2
Svar
22
· Visningar
2 253
Senast: tanten
·
Hundhälsa Någon som haft det på sin hund? Hur gick det och behandlade ni? Min 14 år gamla JRT-tik blev dålig i magen i helgen, bättre...
2
Svar
22
· Visningar
3 084
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 331
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kastrera ja eller nej
  • Hur valde ni uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp