D

dressyrryttare

Får man rida på kandar i LA:5 och LA:6?

Läste på stallbacken.com: För häst: I LA:5, LA:6, MsvB:1, Msv B:2, Msv B för unga hästar avd B och FEI:s inledande program för juniorer får ryttaren välja mellan träns och kandar. Det är alltså inte arrangören som bestämmer.

Men jag är inte säker på att jag tolkade det rätt?
 
Sv: Kandar?

*lånar tråd*
Hur funkar det i de klasser där det är valfritt, tävlar de som rider på kandar och de som rider på träns i samma klass mot varandra? Fick för mig att jag läst nånstans att man inte fick blanda ekipagen, men jag är inte säker.
Det är inte aktuellt för mig, men jag är nyfiken.. :)
 

Liknande trådar

Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
1 927
Senast: Jeps
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 686
Senast: Mia_R
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 573
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
33 549
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp