Bukefalos 28 år!

Kanin äter kungsgran?

L

Laaya

Vi har nyss köpt en kungsgran som kaninen är jätteförtjust idag och äter av. Är det farligt för kaniner att äta kungsgran? Jag har försökt söka på google men fick både ja och nej :S
 
Sv: Kanin äter kungsgran?

bästa är att ringa giftcentralen så får du ett svar på de direkt än att fråga folk här som kanske hört både ja och nej
 
Sv: Kanin äter kungsgran?

Antar att ni inte vill få granen uppäten, oavsett om det är bra kaninmat eller ej. Granar är väl rätt dyra att köpa in? Om det här nu inte handlar om en julgran så skulle jag satt upp staket runt granen :p
 

Liknande trådar

Däggdjur Flera gånger, senast nyss, vid tio i ett på natten så är det någon av våra kaniner som skriker. Vi har tre stycken kaniner av...
Svar
11
· Visningar
839
Senast: Efwa
·
IT & mobiler Äntligen har vi en fungerande router igen och jag fick igår igång chromecasten utan problem. Funkade klockrent för både mig och sambon...
Svar
10
· Visningar
316
Senast: Kristall10
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 681
Senast: Flixon
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 818
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kastrera ja eller nej
  • Hur valde ni uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp