Den är otroligt praktisk och hållbar. Jag har alltid ryggsäck till jobbet, tidigare hade jag vadderade ryggsäckar - men vadderingen tar en massa onödig plats, och dragkedjorna höll aldrig i längden. För något år sen köpte jag en kånken (datorvarianten) och har aldrig varit så nöjd. Eftersom den är rektangulär är den perfekt att ta med papper från jobbet och rymmer massor för sin storlek, inbyggt vadderat datorfack, vattentät, hållbar, snygg... jag är verkligen supernöjd. Jag förstår att det är så många som har den! Den har dessutom vadderade axelremmar, så jag tycker inte alls den är obekväm.
Dessutom blir jag väldigt varm om ryggen med vadderade ryggsäckar. Nu bär jag inte superlångt, men till och från tåget/skolan, och jag tycker den är bekväm! :)
 
Jag tvivlar på att det är meningsfullt att reklamera i det läget? Alltså, att en ryggsäck nöts ut efter ett tag räknas nog som normalt, inte som tillverkningsfel.

Nej, jag skulle inte säga att det är normalt. Märken som Osprey, med uttalade hållbarhetsprofiler, brukar vara pigga på att fixa grejerna (om man inte får en helt ny). Jag har exempelvis jackor och byxor av andra, liknande märken som jag fått nya dragkedjor, knappar och en gång även fickorna fixade.
 
Jag älskar min Kånken och använder den som vardagsryggsäck.
Precis som jag älskar mina converse och använder dem som vardagsskor.

Jag använder dock inte varken det ena eller andra till vandring, varför behöver jag nog inte precisera ;)
 
Jag älskar min kånken men den är verkligen sjukt obekväm när den är tungt lastad, och min är tyvärr ofta det. Får gå och hålla i axelbanden med händerna för att stå ut... Hade eg önskat mig en kånken laptop pga de vadderade axelbanden, men fick en vanlig. Kan inte med att göra mig av med den då den var en present, och med tanke på att det tog 30 år för min förra kånken att bli utsliten så lär jag väl fortsätta ha ont i ryggen ett bra tag till :crazy:
 

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 764
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
836
Senast: Nepenthe
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 381
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 704
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp