Kaoset del 2

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.
 

Kollegor ❤😭 höll på börja lipa igen.
20211103_051753.jpg
 
Kollegor ❤😭 höll på börja lipa igen.
Visa bifogad fil 78957
Lipa vetja.
Jag är en sån som lipar av allt som är lite rörande, stämningsfullt eller ledsamt. Jag skulle gärna lipa lite mindre men både jag och mina kollegor och vänner har börjat vänja oss att det är så. Lipar ju oftast inga floder, utan nån liten tår bara, men då jag fyllde 50 och uppvaktades på jobbet - DÅ var det floder 😁
Lite jobbigt är det nog ibland...men det är sån jag är...

Förstår att det inte är så lätt att gråta om man "aldrig" gjort det, men jag tror att det gör gott för kropp och själ i det långa loppet.
 
Lipa vetja.
Jag är en sån som lipar av allt som är lite rörande, stämningsfullt eller ledsamt. Jag skulle gärna lipa lite mindre men både jag och mina kollegor och vänner har börjat vänja oss att det är så. Lipar ju oftast inga floder, utan nån liten tår bara, men då jag fyllde 50 och uppvaktades på jobbet - DÅ var det floder 😁
Lite jobbigt är det nog ibland...men det är sån jag är...

Förstår att det inte är så lätt att gråta om man "aldrig" gjort det, men jag tror att det gör gott för kropp och själ i det långa loppet.

Jag gråter väldigt ofta, men mest ensam.
Och när jag väl börjar så finns det ingen stopp och jag kan inte prata pga hulkgråter, därav undviker jag gråt på jobbet 😊

Är ansiktet utåt och långt ifrån alla vet om den här skiten.
 
Kom på en sak till ssk sa, hon tyckte det var jättebra att jag fixat gymkort.
Och att jag kanske kunde vara på gymmet fram tills att systemet stängde O_o

I det här läget satt jag och hulkgrät, så fick inte fram något vettigt.
Vill inte byta ut ett beroende till ett annat...

(Jag slutar alltså 14 och systemet stänger 18 eller 19 :D :D )
 
Jag dricker ikväll, har varit så brutalt sugen.
Köpte "bara" 1 liter dock.

Suget är det värsta, så länge jag inte är upptagen 24/7 så finns det där.
Upp på hästen igen imorgon!
 
Det blir City Öppenvård :heart min AG går in och bekostar det.
Han som jobbar där kommer ihåg mig från mitt studiebesök när läkaren ringde och berättade.

Fick blåsa och ta antabus på plats.
Berättade att jag hade antabus kvar hemma och hur stor dos jag tog tidigare. Han tyckte den var för låg så nu ska jag ta antabus varje dag.

Förhoppningsvis möte med öppenvården innan helgen.

Verkligen en fantastisk läkare!!
 
Det blir City Öppenvård :heart min AG går in och bekostar det.
Han som jobbar där kommer ihåg mig från mitt studiebesök när läkaren ringde och berättade.

Fick blåsa och ta antabus på plats.
Berättade att jag hade antabus kvar hemma och hur stor dos jag tog tidigare. Han tyckte den var för låg så nu ska jag ta antabus varje dag.

Förhoppningsvis möte med öppenvården innan helgen.

Verkligen en fantastisk läkare!!

Åh så GLAD jag blir att läsa detta! Det låter toppen utifrån hemsidan tycker jag. Hoppas du får träffa lika många beundransvärda och fantastiska människor där som jag fick i min kontakt med öppenvården. Lite läskigt ska det kännas, då vet du att du bryr dig :up::up:
 
Åh så GLAD jag blir att läsa detta! Det låter toppen utifrån hemsidan tycker jag. Hoppas du får träffa lika många beundransvärda och fantastiska människor där som jag fick i min kontakt med öppenvården. Lite läskigt ska det kännas, då vet du att du bryr dig :up::up:

Ja, det var verkligen en lättnad :heart
Har ju egentligen velat komma dit ända sen studiebesöket, men vågade inte ta steget med AG då.
Kändes fint att han faktiskt kom ihåg mig också!

Skitläskigt är det ju, men det kommer bli BRA 🙏
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp