Kaoset del 2

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.
 

Vi pratade ekonomi i veckan hos terapeuten. Och som andra alkoholister har jag dragit på mig skulder.
Det har känts som att jag bara betalar av och betalar av, men ingenting händer.

Tog mod till mig och frågade syrran om ett lån. Så nu kommer jag vara skuldfri på 4 månader.
Känns som en oerhört stor lättnad!

I övrigt går det väl bra, oerhört händelselöst liv just nu och jag sover extremt mycket. Lite sug har börjat smyga sig på sista veckorna också.
 
Vi pratade ekonomi i veckan hos terapeuten. Och som andra alkoholister har jag dragit på mig skulder.
Det har känts som att jag bara betalar av och betalar av, men ingenting händer.

Tog mod till mig och frågade syrran om ett lån. Så nu kommer jag vara skuldfri på 4 månader.
Känns som en oerhört stor lättnad!

I övrigt går det väl bra, oerhört händelselöst liv just nu och jag sover extremt mycket. Lite sug har börjat smyga sig på sista veckorna också.
Tufft av dig att fråga syrran! Kanske läge att fira lite när du blir skuldfri?
 
Det känns som att jag varit nykter i en halv evighet. Min terapeut fick påminna mig om att jag bara varit inskriven drygt 1 månad O_o
Men att allt gått väldigt snabbtoch hyfsat spikrakt, att jag ska lugna mig lite, landa mer i det.

Jag är ju väldigt antingen eller, och nu går jag ju all in i det här 😅

I övrigt är jag helt sjukt trött. Det är tröttsamt (:D ) men är väl bara att försöka härda ut och åka och träna ändå.
 
Det känns som att jag varit nykter i en halv evighet. Min terapeut fick påminna mig om att jag bara varit inskriven drygt 1 månad O_o
Men att allt gått väldigt snabbtoch hyfsat spikrakt, att jag ska lugna mig lite, landa mer i det.

Jag är ju väldigt antingen eller, och nu går jag ju all in i det här 😅

I övrigt är jag helt sjukt trött. Det är tröttsamt (:D ) men är väl bara att försöka härda ut och åka och träna ändå.
Jag vill bara säga att jag är full av beundran för dig! Du är så jävla duktig som vill och som genomför detta!
Allt du skrivit här, även om dina dippar mm. :bow:

Du är strong woman :heart Glöm inte det! :heart
 
Det känns som att jag varit nykter i en halv evighet. Min terapeut fick påminna mig om att jag bara varit inskriven drygt 1 månad O_o
Men att allt gått väldigt snabbtoch hyfsat spikrakt, att jag ska lugna mig lite, landa mer i det.

Jag är ju väldigt antingen eller, och nu går jag ju all in i det här 😅

I övrigt är jag helt sjukt trött. Det är tröttsamt (:D ) men är väl bara att försöka härda ut och åka och träna ändå.

Jättebra att du går all in. :) Känns det som du fått bra rutiner nu?

Ang. trött så tror jag även det är viktigt med vila och återhämtning, samt att äta nyttigt och se till att få i sig allt man behöver. Evt vitamintillskott om man är osäker.

Vad har du för planer för julen? Kommer du fira med din familj?
 
Jättebra att du går all in. :) Känns det som du fått bra rutiner nu?

Ang. trött så tror jag även det är viktigt med vila och återhämtning, samt att äta nyttigt och se till att få i sig allt man behöver. Evt vitamintillskott om man är osäker.

Vad har du för planer för julen? Kommer du fira med din familj?

Jomen det tycker jag. Fast dagarna blir extremt korta när man går och lägger sig 19-19.30 😅
Tycker jag har bra balans mellan vila/aktiv tid, och tillskott äter jag sen en tid tillbaka.
Tror det här konstanta mörkret har mycket med tröttheten att göra.

Kommer åka hem till mina föräldrar, vara där några timmar och sen åka hem. Jag avskyr julen och hade väl helst varit hemma, men jag offrar mig och åker dit.
Har inte träffat pappa sen allt kom ut, så det är lite nervöst. Om jag och mamma har dålig kommunikation så är det inget mot för vad jag och pappa har 😂

Hade sett annat ut om syrran kom hem, men hon blir kvar i Stockholm i vanlig ordning.
 
Jag är på så dåligt humör :oO_o går runt och irriterar mig på exakt allt och alla.

Min kollega köpte mig en celsius som uppeppande, så det var gulligt :heart

Vädret och förändringar kan ju göra en till Grinch. Själv är jag verkligen aptrött på konstant grått tråkväder, korta dagar och evig nederbörd. Svårt att få något gjort och svårt att uppamma energi att göra ens små grejor, som en promenad. Vi får envist bara hänga i och vänta på våren. Känns avlägset nu, men jag försöker se fram emot tulpaner som sticker upp i rabatten :)
 
Vädret och förändringar kan ju göra en till Grinch. Själv är jag verkligen aptrött på konstant grått tråkväder, korta dagar och evig nederbörd. Svårt att få något gjort och svårt att uppamma energi att göra ens små grejor, som en promenad. Vi får envist bara hänga i och vänta på våren. Känns avlägset nu, men jag försöker se fram emot tulpaner som sticker upp i rabatten :)

Haha ja, vi har visserligen fint väder (men kallt) ska åka och bränna ur lite irriterad energi på gymmet efter jobbet, får hoppas det hjälper lite.
 
Haha ja, vi har visserligen fint väder (men kallt) ska åka och bränna ur lite irriterad energi på gymmet efter jobbet, får hoppas det hjälper lite.

Ja, vilken härlig idé. Lite avundsjuk att ni har fint väder, det känns verkligen som att treva runt i en grå gegga härnere i södra Skåne.

Lycka till på gymmet!
 
Ja, vilken härlig idé. Lite avundsjuk att ni har fint väder, det känns verkligen som att treva runt i en grå gegga härnere i södra Skåne.

Lycka till på gymmet!

Ja jösses! Det var så ljust av snö och precis minusgrader när jag åkte till jobbet i Lund igår kväll. Nu när jag vaknade till julledigt vid kl 11 fick jag tända alla lampor pga så disigt och blött och MÖRKT 😅 Igår satt alla på jobbet o bara "tänk om det blir en vit jul?!".
 
Jomen det tycker jag. Fast dagarna blir extremt korta när man går och lägger sig 19-19.30 😅
Tycker jag har bra balans mellan vila/aktiv tid, och tillskott äter jag sen en tid tillbaka.
Tror det här konstanta mörkret har mycket med tröttheten att göra.

Kommer åka hem till mina föräldrar, vara där några timmar och sen åka hem. Jag avskyr julen och hade väl helst varit hemma, men jag offrar mig och åker dit.
Har inte träffat pappa sen allt kom ut, så det är lite nervöst. Om jag och mamma har dålig kommunikation så är det inget mot för vad jag och pappa har 😂

Hade sett annat ut om syrran kom hem, men hon blir kvar i Stockholm i vanlig ordning.
Visst går du upp riktigt tidigt också för att börja jobba? Då är det väl inte konstigt att du behöver lägga dig riktigt tidigt också.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HusdjursGPS
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp