Kaoset del 2

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.
 

Idag är det en vanlig söndag i april och jag ser ditt dagboksinlägg @pepp som börjar med orden "Kommer troligen radera även denna". Men den är fortfarande inte raderad efter 1,5 år!
Jag vill bara tala om för dig vilken fantastisk resa du har gjort - ja, det är DU som gjort den! :heart
Tack för att jag (vi) fått vara med. Det har varit upp och det har varit ner, motgångar och medvind. Men du har inte gett upp - det beundrar jag dig verkligen för!

Bara nu senaste motgången, att bryta armen, och du tar det vid gott mod och nästan med en klackspark - helt otrolig förvandling mot för 1,5 år sedan.
Ta en liten stund och tänk på det.
Sen ger du dig själv beröm för hur bra det går idag, för det är helt din förtjänst!

Jag ville bara säga det till dig idag - du är grym! :heart
 
Idag är det en vanlig söndag i april och jag ser ditt dagboksinlägg @pepp som börjar med orden "Kommer troligen radera även denna". Men den är fortfarande inte raderad efter 1,5 år!
Jag vill bara tala om för dig vilken fantastisk resa du har gjort - ja, det är DU som gjort den! :heart
Tack för att jag (vi) fått vara med. Det har varit upp och det har varit ner, motgångar och medvind. Men du har inte gett upp - det beundrar jag dig verkligen för!

Bara nu senaste motgången, att bryta armen, och du tar det vid gott mod och nästan med en klackspark - helt otrolig förvandling mot för 1,5 år sedan.
Ta en liten stund och tänk på det.
Sen ger du dig själv beröm för hur bra det går idag, för det är helt din förtjänst!

Jag ville bara säga det till dig idag - du är grym! :heart

Nu blev jag rörd 💕 så himla fina ord!! Tack, detta gjorde min dag.

Är så glad och tacksam för att jag har den här tråden att skriva i och erat stöd. Guld värt! 💫

Hade jag brutit armen för nåt år sen hade det nog inte gått lika bra, hade nog varit ännu djupare nere i missbruket då.
Livet testar en ibland, man får göra det bästa av det man har 🙏
 
Nu blev jag rörd 💕 så himla fina ord!! Tack, detta gjorde min dag.

Är så glad och tacksam för att jag har den här tråden att skriva i och erat stöd. Guld värt! 💫

Hade jag brutit armen för nåt år sen hade det nog inte gått lika bra, hade nog varit ännu djupare nere i missbruket då.
Livet testar en ibland, man får göra det bästa av det man har 🙏
Du har gjort en jäkla resa. Är sjukt impad. Jag hade tappat greppet för länge sen. Du verkligen grym @pepp :heart
 
Nu blev jag rörd 💕 så himla fina ord!! Tack, detta gjorde min dag.

Är så glad och tacksam för att jag har den här tråden att skriva i och erat stöd. Guld värt! 💫

Hade jag brutit armen för nåt år sen hade det nog inte gått lika bra, hade nog varit ännu djupare nere i missbruket då.
Livet testar en ibland, man får göra det bästa av det man har 🙏
Så HIMLA bra gjort - alltihop :up:!!
 
🙄
Screenshot_20230419_180255_Messenger.jpg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp