Kaoset del 2

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.
 

"Ok" är ett sånt gubbsvar att jag baxnar!
Min pappa brukar svara ok på typ allt för att han inte riktigt fattar att man kan uttrycka sig längre i text 😅

Jag är allergisk mot folk som är passivaggressiva och uttrycker missnöje genom att svara genom att vara korta i ton.

Good riddance om man inte fattar att nykterhet givetvis är viktigare än en fest.

(Jag har själv gift mig och till dem som tackade nej skrev jag/vi verkligen inte "ok" utan ett personligt meddelande där vi tackade för att folk hörde av sig och hoppades att träffa personen i ett annat sammanhang i stället. Så mycket må man ju kunna bjuda på sig själv tänker jag.)
 
"Ok" är ett sånt gubbsvar att jag baxnar!
Min pappa brukar svara ok på typ allt för att han inte riktigt fattar att man kan uttrycka sig längre i text 😅

Jag är allergisk mot folk som är passivaggressiva och uttrycker missnöje genom att svara genom att vara korta i ton.

Good riddance om man inte fattar att nykterhet givetvis är viktigare än en fest.

(Jag har själv gift mig och till dem som tackade nej skrev jag/vi verkligen inte "ok" utan ett personligt meddelande där vi tackade för att folk hörde av sig och hoppades att träffa personen i ett annat sammanhang i stället. Så mycket må man ju kunna bjuda på sig själv tänker jag.)

Ja, jag avskyr det, det och tummen upp!

Man tycker ju det, sättet ni hörde av er på var ju fint och hövligt 😊
 
Det kan med vara med det att det mera är tolkningarna av det än vad det faktiskt är.

Som jämförelse var jag bjuden på kalas, lite perfiert i bekantskapskretsen, där det fylldes jämnt. Fick liknande svar när jag avöjde att åka, det var mera som att det var noterat att man inte kom. Tror inte svaret blivit annorlunda om man skrivit att man kom. De som håller tillställningen är givetvis mer mån om de som kommer än de som inte kommer. De som inte kommer kan man vara trevlig med vid senare tillfälle.

Så välj att inte tolka något annat i det än att de uppfattat att du tackat nej men uppskattade inbjudan. Det är mitt förslag.
 
Vad är fel med tummen upp? Jag skickar det ofta :o som bekräftelse att jag tagit emot information eller "ja funkar" eller "det blir bra".

Skickade denna till min syrra 😁
received_760187479053542.jpeg
 
Så körde jag med volvon (sen är jag lite hörselskadad också 😁)
Pappa: hör du inte det som låter??! Har det låtit länge??!

Exakt så är min bilmekanikerpappa också! Och jag är mest bara: Det låter som en gammal bil? 🤷‍♀️ Hur ska jag kunna veta var gränsen går för vad som är normalt gammalt billjud och vad som behöver fixas till? 😅
Haha... Jag är precis MOTSATT... Jag hör och luktar sådant som ingen annan gör. "Vad är det som dunsar/gnisslar/skrapar?" eller "Vad är det som luktar bränt?" Jag har nog lite bilångest... :D Så fort något avviker det minsta kommer katastroftankarna och jag tror att det är skroten nästa...typ... 😱
 
Haha... Jag är precis MOTSATT... Jag hör och luktar sådant som ingen annan gör. "Vad är det som dunsar/gnisslar/skrapar?" eller "Vad är det som luktar bränt?" Jag har nog lite bilångest... :D Så fort något avviker det minsta kommer katastroftankarna och jag tror att det är skroten nästa...typ... 😱
Är precis som dig!
Min bil har gått sönder så jag fått stanna vid vägkanten med bilen rykande ett par gånger. Efter det så är jag rejält nojig. 😅
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp