Bukefalos 28 år!

Kaoset del 2

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.
 

Igår hade jag ett litet sug, det var ett tag sen.

Dagen började kasst med att jag sovit dåligt och vaknade med huvudvärk. Åt frukost och sen var jag hundvakt i några timmar. So far so good.

Sen gick det bara utför, hängde i soffan, tänkte att jag skulle ta mig ut på promenad, men hade ingen riktig ork eller lust. Åt glass till lunch och sen godis och chips/dipp till middag. Här nånstans kom suget, det höll inte i sig så länge tack och lov, men behöver lite vettigare rutiner för att det inte ska komma och pocka på.

Sen får väl vissa dagar vara sådär, bara att acceptera, gick och la mig tidigt, har sovit gott och idag är en bättre dag!
 
Det har varit mitt enda nyårslöfte några år nu. Det går.. sådär! 😁😂
Jag försöker påminna mig hela tiden! Men det går dåligt. Som idag när hästen var speedy Gonzalez så sa jag bara att han jobbade bra i trav efter katastrofgalopp. Jag borde ha sagt att jag lyckades få honom till bra arbete trots hög energi och vilja att bara rusa. Varför gör man så??
 
Lite halvtaskig lördag, lördagarna verkar ha gått från att varit mina favoriter till att vara bland dom sämre.

Sover rätt kasst, vaknande, åt frukost och somnade sen på soffan. Ryckte upp mig, gick till stan och köpte en brassestol, men jag orkade inte börja leta ett lämpligt ställe med sol och lä i närheten så jag fastnade i soffan igen..

Är så trött på min arm just nu, min avsaknad av rutiner och bara allmänt less.
Ska ta mig ut på en långpromenad strax åtminstone så det känns som att jag fått når gjort, och för att det är terapeutiskt 💕
 
Lite halvtaskig lördag, lördagarna verkar ha gått från att varit mina favoriter till att vara bland dom sämre.

Sover rätt kasst, vaknande, åt frukost och somnade sen på soffan. Ryckte upp mig, gick till stan och köpte en brassestol, men jag orkade inte börja leta ett lämpligt ställe med sol och lä i närheten så jag fastnade i soffan igen..

Är så trött på min arm just nu, min avsaknad av rutiner och bara allmänt less.
Ska ta mig ut på en långpromenad strax åtminstone så det känns som att jag fått når gjort, och för att det är terapeutiskt 💕
Har också en kass lördag, kan verkligen relatera! Ska nog också ta mig ut en sväng nu, måste ändå gå ut och slänga sopor…

Tänk om vi kunde gått tillsammans 🤗
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp