Kaoset del 2

• Dagbok
  • Trådstartare Trådstartare pepp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 486
  • Visningar Visningar 329 886

Bukefalos 30 år!

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.

H e r r e g u d vad det är skönt att prata med en yrkesverksam person om den här dynghögen till man. Jag mår betydligt bättre!

Han har betett sig helt förkastligt, utnyttjat mig både psykiskt och fysiskt, att han saknar moralkompass och att jag ska vara glad att jag inte slutade upp med honom.

Gör det väldigt mycket lättare att gå vidare, vi har fortfarande en del att jobba med, bl.a min nyfikenhet och vilja att gräva i saker med mera med mera.
Har bara lyckats stöta på hans sambo 2 gånger på jobbet så det är ju skönt att vi faktiskt lyckas undvika varandra så gott det går.

Jag har insett att jag nog är lite traumatiserad av clownen (det är hans arbetsnamn nu 😅). Jag dejtar en ny, jättefin kille som säger väldigt fina och bekräftande saker till mig, men min spontana reaktion blir typ: ”Det är bara ord, han menar dem egentligen inte.”

Och jag tror egentligen inte att det handlar om honom, utan om det jag varit med om med clownen. Jag fick höra så många fina saker, löften och ord om vad jag betydde och vad han ville, och till slut visade det sig att orden inte betydde det jag trodde att de betydde. Så nu har jag svårt att lita på att fina ord faktiskt betyder något, även när personen som säger dom inte har gett mig någon anledning att tvivla... försöker vara så öppen jag kan, men det känns väldigt läskigt!

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Valvaka!
  • Arbetsintervju
  • Svensk politik 9

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka