Bukefalos 28 år!

Karenstid?

Volvia

Trådstartare
Någon som vet om Carr & Day & Martins insektsspray har ngn karenstid??
står inget på flaskan och jag har kollat på ST, men hittar inget, har även sökt på internet men hittar inget...:confused:
 
Sv: Karenstid?

hej, Har du kollat i proposition häftet då ?
 
Sv: Karenstid?

Jag orkade bara skumma igenom efter Citriodiol (verksamma ämnet, kommer från eucalyptus) men hittade heller inget.

Om det inte finns med i listan är det tyvärr bara att gilla läget (för säkerhets skull):
"För de preparat och/eller substanser, de behandlingar och/eller de andra särskilda åtgärder som INTE är uppförda på dessa listor finns inte fastställda karenstider, och sådana preparat och/eller substanser, behandlingar och/eller andra särskilda åtgärder används därför på den ansvariges egen risk. Notera dock att karenstiden för preparat eller substanser, om ej annat anges, aldrig understiger 96 timmar."
 
Sv: Karenstid?

Jag orkade bara skumma igenom efter Citriodiol (verksamma ämnet, kommer från eucalyptus) men hittade heller inget.

Om det inte finns med i listan är det tyvärr bara att gilla läget (för säkerhets skull):
"För de preparat och/eller substanser, de behandlingar och/eller de andra särskilda åtgärder som INTE är uppförda på dessa listor finns inte fastställda karenstider, och sådana preparat och/eller substanser, behandlingar och/eller andra särskilda åtgärder används därför på den ansvariges egen risk. Notera dock att karenstiden för preparat eller substanser, om ej annat anges, aldrig understiger 96 timmar."

Ja jag får nog strunta i å använda de för säkerhetsskull å använda nå annat som inte har karens:)
 

Liknande trådar

Utrustning Unghästen i stallet biter på grimskaften när han står uppbunden. Jag vet att det finns grimskaft med en bit plast på den delen närmast...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 319
Senast: Zacci
·
Skola & Jobb Det står att max 165 poäng på grundnivå räknas på de flesta utbildningar men det måste ju vara väldigt många som har detta. Lyckas inte...
Svar
12
· Visningar
593
Senast: MiaMia
·
Hundträning Var på en träningstävling igår (brukslydnad) och enligt tävlingsledaren och en annan deltagare (båda erfarna) får man inte ha kedja...
Svar
4
· Visningar
992
Senast: attheedge
·
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
10
· Visningar
2 142

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp