Kattattack på tangentbord!

Clancy

Trådstartare
Sen gammelkissen spatserade över mitt tangentbord igår är storleken på texten på vissa sidor mkt större än den ska vara. På g**gle tex.
Hjälp mig tack! :p

Sv: Kattattack på tangentbord!

Uhm, testa att hålla in ctrl och rulla på mushjulet. Om du har firefox kan du gå in på Verktyg > Inställning > Innehåll och ändra font size osv.

Sen gammelkissen spatserade över mitt tangentbord igår är storleken på texten på vissa sidor mkt större än den ska vara. På g**gle tex.
Hjälp mig tack! :p

Jag måste bara vara den som är den :D

Eller Ctrl + 0 för att nollställa :)
Eller för Internet Explorer-användaren: View/Visa -> Text Size/Textstorlek -> Medium

Senast ändrad:

Tack! Det funkade med visa - textstorlek - medium! :bow:
kisse vill gärna vara med vid datorn och det är inte alltid det slutar lyckligt! :p

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
183
· Visningar
24 023
Senast: Palermo
·
Samhälle Dumpen är en organisation som letar reda på pedofiler som man har kontakt med via tex chattar. Efter detta brukar man stämma träff då... 17 18 19
Svar
366
· Visningar
20 206
Senast: Lobelia
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
894
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka