Kattbilder #10

Bukefalos 30 år!

20260502_184032.webp

Och så gör hon sig gullig 🥰

Nicke lilltroll ockuperar hela sängen för mig genom att lägga sig precis under min kudde så jag inte kan krypa ner under täcket på någon sida 😸 Visa bifogad fil 184954
De har en strategisk plan de små liven. Min siktar in sig stenhårt på att ligga mitt på övre delen av bröstet för att effektivt blockera alla möjligheter se någon del av datorskärmen som är tillräckligt stor för att ge mening.

De har en strategisk plan de små liven. Min siktar in sig stenhårt på att ligga mitt på övre delen av bröstet för att effektivt blockera alla möjligheter se någon del av datorskärmen som är tillräckligt stor för att ge mening.
Ibland tänker de verkligen "Titta på mig! PÅ MIG! Ingenting annat!" :cautious:

Några minns säkert mina problem med Sevens hunger. Nu har hon gått på en dos kortison som ju såklart inte gjorde saken bättre och trots att den nu är över (men troligen kommer behöva sättas in igen då det är gräsallergi vi behandlar) så stjäl hon mat. Har automater till dom, så beställt huvar till alla så hon åtminstone inte kommer in bakvägen. Men så länge så har Bonnies automat smyckats med 2 vinflaskor jag har men aldrig kommer mig för att öppna 😅 Och bakom står ved... Man tager vad man haver, som Cajsa Warg tydligen inte skrev i sin bok✌️
20260512_183542.webp

Några minns säkert mina problem med Sevens hunger. Nu har hon gått på en dos kortison som ju såklart inte gjorde saken bättre och trots att den nu är över (men troligen kommer behöva sättas in igen då det är gräsallergi vi behandlar) så stjäl hon mat. Har automater till dom, så beställt huvar till alla så hon åtminstone inte kommer in bakvägen. Men så länge så har Bonnies automat smyckats med 2 vinflaskor jag har men aldrig kommer mig för att öppna 😅 Och bakom står ved... Man tager vad man haver, som Cajsa Warg tydligen inte skrev i sin bok✌️Visa bifogad fil 185202
Alla metoder är bra utom dom dåliga 😁

Liknande trådar

• Sorgen efter en katt
  • Ungkatt och aktivitetsnivå
  • Väldigt intensiv katt
  • En hund till?

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur