Kattbilder #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
20627120-60CA-455A-923C-4E4C2FFBF51F.jpeg

Mina stora grabbar och en av de, aningens mindre, besökskatterna :D (som väntar på resterna)
 
Bahaha!
Jag satt i soffan och HÖRDE att Älva höll på med någonting. När jag reste mig upp för att kolla var hon var för någon stans så var hon helt borta! :confused: Jag kollade runt på alla vanliga ställen: på balkongen, i duschen, på köksstolarna, under sängen... men hon var inte där. Slutligen hittar jag henne... under skohyllan. Japp.

IMG_3133.JPG


Det kommer bli väldigt svårt för henne att få plats där i framtiden, men okej.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
58 59 60
Svar
1 185
· Visningar
43 786
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 688
Senast: Therese1988
·
Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
931
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp