Kattbilder #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad kul att du gillar dom! Jag blev positivt överraskad av att dom är så fina faktiskt, beställde dom från internet för ca 50:- st plus frakt. Fanns massa olika storlekar och färger och frakten var snabb för att vara från utomlands. Får man länka här så kan jag gärna länka till butiken?
Är det wish? :cautious:
 
E28CDE2D-0DDE-4193-9160-560A1F263D4A.jpeg

Skicka hjälp! Jag kan inte andas och han kärleksnafsar mig i näsan :rofl:
 
Sen har jag insett nu vilken extrem utmaning det är att fota en helsvart katt jämfört med lilla Trassel. Kameran ville inte ens fokusera på Tussen :D:p
Visa bifogad fil 22985

Tycker du lyckats fantastiskt väl ändå med fotot - jättefint 😄 Jag fotar hyfsat mycket rent allmänt, men svart katt alltså... Utan perfekt ljus blir det som du säger - bara ... SVART och dåligt fokus typ 😳😅
 
Tycker du lyckats fantastiskt väl ändå med fotot - jättefint 😄 Jag fotar hyfsat mycket rent allmänt, men svart katt alltså... Utan perfekt ljus blir det som du säger - bara ... SVART och dåligt fokus typ 😳😅

Tack så mycket! Är själv nöjd att jag lyckades åstadkomma den med bara en taklampa och julgransbelysningen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
58 59 60
Svar
1 198
· Visningar
44 319
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 692
Senast: Therese1988
·
Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
931
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp