Bukefalos 28 år!

Kattbilder #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte varit härinne knappt alls innan men tänkte dela med mig av denna lilla missen som precis som hundarna följde med mig nu i vintras till Italien i bilen. Coolaste lilla damen som är framåt och nyfiken och tycker om att hänga med på äventyr :D

Lilla Zelda i Rom. Är mer hund än katt ibland haha. Hon är nu ca 9,5 månader. Bonnkatt/huskatt.

26303
 
Inte varit härinne knappt alls innan men tänkte dela med mig av denna lilla missen som precis som hundarna följde med mig nu i vintras till Italien i bilen. Coolaste lilla damen som är framåt och nyfiken och tycker om att hänga med på äventyr :D

Lilla Zelda i Rom. Är mer hund än katt ibland haha. Hon är nu ca 9,5 månader. Bonnkatt/huskatt.

Visa bifogad fil 26303
Åhh vad härligt!

Fotade Lovikka lite snabbt igår. Hon är så underbar på både ut och insidan 😍.
 

Bifogade filer

  • 672216B2-B765-4F1D-A12E-E84D31F0D3CA.jpeg
    672216B2-B765-4F1D-A12E-E84D31F0D3CA.jpeg
    121,4 KB · Visningar: 62
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
63 64 65
Svar
1 291
· Visningar
49 694
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
314
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 844
Senast: Therese1988
·
Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
966
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp