Kattbilder #4

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
0A710089-8295-48D9-80FA-7868EA376622.png




😂
 
Jag tycker hon Àr enormt frÀsch med tanke pÄ hennes Älder. Hon Àr pÄ och vill ut pÄ morgonen (om det inte Àr för kallt dÄ :D) och fÄr lekryck regelbundet :rofl:

Jag blir sĂ„ varm i hjĂ€rtat nĂ€r jag ser gammeltanten 💕 kĂ€nner igen min egen gammelman nĂ€r jag ser bilderna och Ă€ven han levde i god vigör som du vet vĂ€ldigt lĂ€nge 💜

Man ser att hon Ă€r gammal , men sĂ„ lĂ€nge hĂ€lsan och gnistan finns tickar de pĂ„ och det Ă€r sĂ„ fint att fĂ„ se och uppleva 💕

Hur mĂ„nga Ă„r Ă€r hon nu? đŸ˜»
 
Jag blir sĂ„ varm i hjĂ€rtat nĂ€r jag ser gammeltanten 💕 kĂ€nner igen min egen gammelman nĂ€r jag ser bilderna och Ă€ven han levde i god vigör som du vet vĂ€ldigt lĂ€nge 💜

Man ser att hon Ă€r gammal , men sĂ„ lĂ€nge hĂ€lsan och gnistan finns tickar de pĂ„ och det Ă€r sĂ„ fint att fĂ„ se och uppleva 💕

Hur mĂ„nga Ă„r Ă€r hon nu? đŸ˜»

Hon blev 15 den 4:e april, hon Àr född 040404 :D
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Övr. Djur Dags för en ny trĂ„d om vĂ„ra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievĂ€rlden nu, men precis som nĂ€r @Scandi startade...
61 62 63
Svar
1 245
· Visningar
46 193
Senast: Soffan74
·
Övr. Hund Jag mĂ„ste köpa ny bil (haft förmĂ„nsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan Ă€r inte ens 22, och det Ă€r kolsvart ute. Jag insĂ„g att det bara Ă€r tvĂ„ veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgĂ„ng lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 701
Senast: Therese1988
·
HundhÀlsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny trÄd eller skriva i valp-22 men ja, nu Àr vi hÀr :D Wilson, hanhund, snart 9 mÄnader, jack...
Svar
9
· Visningar
938
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp