Kattbilder #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Älskar!
93168957-1EE7-4850-AE06-AD48E3112C3F.jpeg
 
Älva och jag hade en så himla mysig uterunda nu ikväll. Vi höll oss på den upplysta innergården. Jag hade med mig Da Birden ut, och den tyckte Älva var jätterolig att jaga i duggregnet. :love: Hon lyckades bli ganska så blöt innan vi tog oss in igen.

IMG_20190929_203503.jpg


Jag märkte att hon tyvärr fick en jättetova i kragen (som synes på bilden), så den fick jag klippa bort. Det roliga är att hon har så mycket päls att det inte ens syns när man klipper bort en gigantisk tova. :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
58 59 60
Svar
1 197
· Visningar
44 278
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 691
Senast: Therese1988
·
Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
931
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp