Kattbilder #5

Svante 🐱
FA187419-F6EB-4624-96C0-11C1BB9A121C.jpeg
 
En väldigt duktig sån också efter vad jag ser på bilderna. ;)
Hihi Tack!
Ja jag är stolt över honom ❤️, speciellt med tanke på att han egentligen är en väldigt lat (eller smart och bekväm) innekatt som dessutom är väldigt klumpig för att vara katt, men just därför tänkte jag det var väldigt nyttigt för honom, och han tycker det är kul.
Vi åkte upp till hembygdsparken (som han vara varit i en gpbgoch han hoppar upp på allt jag pekar på. Och fixar balans, mellan och under mm.
Filmade ju också men lyckas inte ladda upp hit till buke.
Lysa får också testa så hon håller sig i form.
B4CA5180-97EA-4870-91B4-F38276CD63A4.jpeg
 
Den här dök upp som minne på FB. Det är två år sedan det togs biopsi på Älvas tass för att diagnostisera henne. Här hade vi ännu inte fått svar, men Älva var tvungen att bära en vidrig tratt. Jag LED, men Älva var ganska så obesvärad och klättrade utan problem i klösträdet ända upp till taket. Vilken liten kämpe! :love:

FB_IMG_1586701678446.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi fortsätter dela bilder på de finaste vi har! 😻🐈‍⬛
64 65 66
Svar
1 301
· Visningar
76 938
Senast: MJLee
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
656
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 074
Senast: Sirap
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
850
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp