Hiss och diss del 5

Kan inte vara godare än Basilika och limemarinerade jordgubbar 🤤🤤🤤

Hade lätt gett det mer än 5 stjärnor av 5 om jag hade kunnat 😍
Åh ja, det som är så gott! Gjorde philadelphiaglass med det som täcke en gång förra sommaren, det måste jag komma ihåg att göra igen.
 
Disssssssss. Köp inte 😂
1000041767.jpg
 
Läste bara det här inlägget och började sen scrolla bak i tråden för att hitta vad det var för basilikaglass det pratades om. Blev så besviken när jag insåg att det inte fanns någon basilikaglass utan pestochips. 🥲💔
Psst, kika på inlägg #546 :up:
 
Skärmklipp.PNG


Hiss och Hiss

Lion
Ganska stor vilket är trevligt då glassar blivit så små nu för tiden. Täcket är väldigt gott, likaså kolarippeln. Rånet är okej (ingen choklad på insidan) och själva glassen var lite småtrist då man inte känner speciellt mycket chokladsmak utan nästan bara vanilj men overall var den god.

Hockey pulver
Jag ska börja med att säga att jag avskyr lakrits så det är sambons utlåtande här. Han säger att den var som 88:an fast med lakrits, mycket god med superbra täcke. Däremot tyckte han fortfarande att Salmiakki-glassen är ett bättre val för den som gillar lakrits då den är snäppet godare.
 

Liknande trådar

  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
204 346
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
208 195
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp