Kattbilder #5

Jag var in till stan idag och gjorde lite snabba inköp (Intersport, Elgiganten och Arken zoo ligger vägg i vägg). Det råkade bli ett impulsköp - extrapris och zooaffärerna här har i princip aldrig klösträd med rejäla pelare. Perfekt komplement till det stora trädet. Och Lillebror (som är understimulerad just nu..kan vara så att matte fjäskar lite för att bli förlåten för att jag är så tråkig...) verkar gilla det - han kan verkligen sträcka ut sig ordentligt!

IMG_20200427_161918.jpg
 
Jag var in till stan idag och gjorde lite snabba inköp (Intersport, Elgiganten och Arken zoo ligger vägg i vägg). Det råkade bli ett impulsköp - extrapris och zooaffärerna här har i princip aldrig klösträd med rejäla pelare. Perfekt komplement till det stora trädet. Och Lillebror (som är understimulerad just nu..kan vara så att matte fjäskar lite för att bli förlåten för att jag är så tråkig...) verkar gilla det - han kan verkligen sträcka ut sig ordentligt!

Visa bifogad fil 49750
Å precis vad jag skulle vilja ha.
 
Hon är så otroligt söt, men hur får hon upp kylskåpet och andra skåp med sin storlek? :idea:

Jag har ingen aning. De nya köksluckorna har hon inte försökt sig på. Kylskåpet däremot är en gåta. Det är ett halvskåp och fröken hoppar förstås upp på bänken intill, men ändå.. En teori är att hon kan anta flytande form och glida in innanför tätlisten i kylskåpsdörren. :angel::meh::arghh:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi fortsätter dela bilder på de finaste vi har! 😻🐈‍⬛
66 67 68
Svar
1 346
· Visningar
81 007
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
671
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
29 30 31
Svar
619
· Visningar
45 481
Senast: _Elly_
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
911
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp