Bukefalos 28 år!

Kattbilder #5

Exakt. 3 Brittiska Korthår och 1 brittiskt korthår :D
Var och hälsade på uppfödaren till min äldstas mamma, det har dessutom fallit sig så att jag numera bor 1 mil från henne. Istället för 4 som tidigare. Farligt. Hon har dessutom väldigt fina katter och mönstrat, nått som jag aldrig velat ha men ändå har 4 av :confused: Vill numera ha en chokladtabby ;) Nåja, nu är det fullt.
Du gillar bicolor bäst va?
Klart du ska ha en chokladtabby 🤎 ;) Jag hade egentligen i början på detta år velat ha padda eller creme men Kingen är en match in heaven 😍
Drömmer fortfarande om en creme och hoppas jag kan få chansen att få en sån i framtiden ❤️
 
Du gillar bicolor bäst va?
Klart du ska ha en chokladtabby 🤎 ;) Jag hade egentligen i början på detta år velat ha padda eller creme men Kingen är en match in heaven 😍
Drömmer fortfarande om en creme och hoppas jag kan få chansen att få en sån i framtiden ❤

Halekin duger också. Men fläck på näsan och helst svart/choklad.
Jag sålde en chokladtabby, Bonnies dotter. Hon gar 2 kullar med Jolly Roll och eftersom dom båda är chokladtabby, så blev alla ungar det också. Tur jag har fullt. Kingen ser jättefin ut! Ska du ställa ut eller bara ha en fin prydnad hemma? ;)
 
Halekin duger också. Men fläck på näsan och helst svart/choklad.
Jag sålde en chokladtabby, Bonnies dotter. Hon gar 2 kullar med Jolly Roll och eftersom dom båda är chokladtabby, så blev alla ungar det också. Tur jag har fullt. Kingen ser jättefin ut! Ska du ställa ut eller bara ha en fin prydnad hemma? ;)
Jag tror jag vet vilken det är, Daphne (?) va? Jag har kammat nätet om vi säger så :angel:

Jag är jättesugen på att ställa ut och hoppas att han har potential för det men jag är så novis. Jag vet ju bara vad jag själv tycker är bra och hur de ska se ut.

Bäst jag lägger in en till bild nu när vi är utanför ämnet i tråden :angel: den lilla gosmagen 😍
9C735D13-5AFB-4774-A010-8F8F7BB629DD.jpeg
 
Och äntligen var det här klart också. Men jag undrar hur långhårig hon blir. Jämfört med superfluffiga Balder ser hon mer ut som BSH än BLH. Nåväl, hon får bli hursom min lilla sötskrutta. :heart
Jag tvivlar inte en sekund på att hon kommer att få ett imponerande hårsvall när hon blir större. Nu är ju Älva av en helt annan ras, men hon såg mer eller mindre korthårig ut som liten, och det gör hon verkligen inte nu. 😂

FB_IMG_1577703970999-01.jpeg
 
Jag tror jag vet vilken det är, Daphne (?) va? Jag har kammat nätet om vi säger så :angel:

Jag är jättesugen på att ställa ut och hoppas att han har potential för det men jag är så novis. Jag vet ju bara vad jag själv tycker är bra och hur de ska se ut.

Bäst jag lägger in en till bild nu när vi är utanför ämnet i tråden :angel: den lilla gosmagen 😍
Visa bifogad fil 57903

Ja, precis. Daphne. Tycker han ser väldigt trevlig ut, så absolut tycker jag du ska testa.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi fortsätter dela bilder på de finaste vi har! 😻🐈‍⬛
67 68 69
Svar
1 374
· Visningar
83 437
Senast: kma
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
691
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
32 33 34
Svar
661
· Visningar
49 559
Senast: WS6
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
934
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tips för att reda ut hår
  • Höstföräldrar 2023
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp