Kattbilder #5

Balder håller låda. 😆

ACEA22E2-8BC4-481F-9D07-B8FA303C39A0.jpeg
 
Nu vilar min vackraste Pip med min allra högst älskade Tjalle, tillsammans till slut och föralltid tillsammans. Lilla Myran tvättade Pip en sista gång på huvudet och gick sedan när hon inte fick någon reaktion. 😭😭😭💔💔💔

Visa bifogad fil 57719

Jag har tömt buren och slängt in lakanen i tvättmaskinen. Jag ska tömma kattlådan och hälla upp ren sand. Jag ska göra rent han korg men jag vet inte hur jag ska orka fortsätta andas längre.
😭😭😭💔💔💔🖤

Jag beklagar förlusten så :cry::heart
 
Har svårt att tänka mig någon annan ras. Finns mycket vackra och spännande raser men hjärtat klappar extra för dessa britter 😍
Har eventuella planer i min fantasi att fylla hela huset med dem. Min man har inte riktigt samma fantasi eller plan :angel:

Jag har ju redan gjort det. Eller ja, fuskade lite med en annan brittisk, korthårig ras bland britterna, men ändå. Blir nog britter i framtiden för mig med. Även om jag fortfarande inte förstår hur det kan ligga katthår i smörpaketet nästan innan man öppnar det första gången.
 
Jag har ju redan gjort det. Eller ja, fuskade lite med en annan brittisk, korthårig ras bland britterna, men ändå. Blir nog britter i framtiden för mig med. Även om jag fortfarande inte förstår hur det kan ligga katthår i smörpaketet nästan innan man öppnar det första gången.
Visst är det märkligt 😁 men med Mis hade jag tur att hon hårade i stor del i tussar men jag hittar fortfarande hennes päls på de mest mystiska ställen och det är 2,5 år sedan hon dog.
Äsch en Britt eller en annan Britt. Samma ö liksom 🤷‍♀️
 
Visst är det märkligt 😁 men med Mis hade jag tur att hon hårade i stor del i tussar men jag hittar fortfarande hennes päls på de mest mystiska ställen och det är 2,5 år sedan hon dog.
Äsch en Britt eller en annan Britt. Samma ö liksom 🤷‍♀️

Exakt. 3 Brittiska Korthår och 1 brittiskt korthår :D
Var och hälsade på uppfödaren till min äldstas mamma, det har dessutom fallit sig så att jag numera bor 1 mil från henne. Istället för 4 som tidigare. Farligt. Hon har dessutom väldigt fina katter och mönstrat, nått som jag aldrig velat ha men ändå har 4 av :confused: Vill numera ha en chokladtabby ;) Nåja, nu är det fullt.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi fortsätter dela bilder på de finaste vi har! 😻🐈‍⬛
64 65 66
Svar
1 301
· Visningar
77 083
Senast: MJLee
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
658
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 110
Senast: Sirap
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
853
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp