Bukefalos 28 år!

Kattbilder #6

9FE7C417-0BC4-4E25-8D97-50F69B1CC4AE.jpeg
Linus igår :love:
 
Monterade lite nya möbler igår. Älva höll sig undangömd hela dagen, för hon ville då verkligen inte träffa bygghjälpen. Juno däremot, hon var med hela tiden och kollade på, inspekterade, och kommenterade hela processen. Och kvalitetssäkrade, så klart.

IMG_20211024_194756.jpg
 
:nailbiting:
Jag har köpt ett hyllplan som ska agera bro mellan de två bokhyllorna, men tyvärr hann vi inte sätta upp den. Och jag har varken verktyg eller kunskap till att sätta upp den själv. :bag::arghh::nailbiting: Och inte tusan trodde jag att Juno skulle börja hoppa över dit på egen tass, men nu har hon gjort det... Flera gånger...

Är hon släkt med Isis? :D Hon hade helt klart gjort något liknande :laugh:
 
Är hon släkt med Isis? :D Hon hade helt klart gjort något liknande :laugh:
Det där får mig att tänka på när Kakan för några dagar sedan skulle hoppa upp på diskbänken. Hon tar sats, hoppar, kommer sisådär 50 cm upp i luften innan tyngdlagen tar vid igen och katten landar rakt ner i vattenskålen. För att sedan gå vidare i sakta mak och låtsas som absolut ingenting. Det var absolut meningen att bli ett fotbad där. Så det så.
 
Det där får mig att tänka på när Kakan för några dagar sedan skulle hoppa upp på diskbänken. Hon tar sats, hoppar, kommer sisådär 50 cm upp i luften innan tyngdlagen tar vid igen och katten landar rakt ner i vattenskålen. För att sedan gå vidare i sakta mak och låtsas som absolut ingenting. Det var absolut meningen att bli ett fotbad där. Så det så.
Min Alice ger mig en halvt förnärmad och halvt förskräckt blick när hon inte riktigt kommer upp i mitt knä när jag sitter i min fåtölj.
...
Hon är inte direkt någon höjdhoppare :angel::rofl:
 
C53E2AA9-5F55-40BC-991B-ADCBA32FD5BE.jpeg


Lilla Stina var på uppföljning och röntgen 6 veckor efter olyckan. Allt ser jättebra ut och hon slipper buren från nu. Däremot hade hon svårt att vakna så hon blev inlagd över dagen och kvicknade till först efter ett par timmar på intensiven (låter dramatiskt men är inte så farligt)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Välkommen lilla Vibys Amaranthe 😍
Svar
5
· Visningar
523
Senast: Lyan
·
Utrustning Denna bild är från Fagerbits, någon som vet vad det är för träns? Så fint!😍
Svar
3
· Visningar
576
Senast: Leeelot
·
IT & mobiler På nyhetsmorgon i morse var det ett inslag om vett och etikett i gruppchattar. Nu var det rätt humoristiskt, men det fick mig att tänka...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 218
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Katt Vi fortsätter dela bilder på de finaste vi har! 😻🐈‍⬛
67 68 69
Svar
1 371
· Visningar
82 927
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp