Kattbilder #7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Linus i går
47060B1D-AC36-420A-B4EE-B07CEA9485B2.jpeg
 
Så är det jämt 😁
Alla katter är sociala på avstånd, det är verkligen inga knäkatter. Klappa göra man på en armlängds avstånd, inte för nära.
Kantarell skulle gärna vara nära någon av tjejerna men det har han inget för.
Lille Kantarellen, du får köpa en kompis till honom. :D
 
Så är det jämt 😁
Alla katter är sociala på avstånd, det är verkligen inga knäkatter. Klappa göra man på en armlängds avstånd, inte för nära.
Kantarell skulle gärna vara nära någon av tjejerna men det har han inget för.
Så är våra med oftast ibland kan de komma upp i samma soffa men max en armlängds avstånd. Om inte smulan upptäcker att du sitter vid matbordet då kan hon bli helt jävla galen. Står du och tittar i något fönster kan båda bli galna med.
 
Idag var det äntligen lite uppehåll i regnet, så Juno fick komma ut på en torr utevistelse. Massa skoj, många beundrare, mycket energi... Hon är bra söt, min stora lilla tjej. :heart Nu ligger hon och njuter på balkongen medan regnet smattrar utanför. Tassarna får självklart inte plats.

IMG_20220928_223025.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
238
Senast: Shaggy
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 146
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
57 58 59
Svar
1 174
· Visningar
43 489
  • Låst
Dressyr Startar en ny tråd eftersom den förra blev full :)
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
177 784

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp