Kattbilder #8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den måste vara himla god, den där kammen, så som Juno envisas med att stoppa den i munnen. 🙈

IMG_20230827_180455.jpg
 
Älva brukar inte vara den som skäller ut sina potentiella byten, men här var hon frustrerad! Hon hade ju redan FÅNGAT det lilla monstret en gång, och nu satt det där på fönstret ändå och retades? :rage:

Lucifer åt alltid upp nattfjärilar så det krasade i munnen 😺 och de stackars harkrank bet han av benen på.
Nicke jagar allt men pratar inte med dem, utan mer gör att matte får spader när han själv flyger fram och ska fånga i alla fönster :nailbiting:
 
Men vad?!?! Jag har tyckt att en del av dina bilder sett bekanta ut men nu slog det mig att du bor i samhället där jag bott de senaste typ 50 åren... Bodde längre bort på gatan som går utanför ditt fönster som väldigt ung samt i lägenhet på den andra gården. Sedan bodde jag på andra sidan bron sett från dig i många år och nu de sista 23 åren straxt utanför samhället.
 
Men vad?!?! Jag har tyckt att en del av dina bilder sett bekanta ut men nu slog det mig att du bor i samhället där jag bott de senaste typ 50 åren... Bodde längre bort på gatan som går utanför ditt fönster som väldigt ung samt i lägenhet på den andra gården. Sedan bodde jag på andra sidan bron sett från dig i många år och nu de sista 23 åren straxt utanför samhället.
Världen är liten.
 
Men vad?!?! Jag har tyckt att en del av dina bilder sett bekanta ut men nu slog det mig att du bor i samhället där jag bott de senaste typ 50 åren... Bodde längre bort på gatan som går utanför ditt fönster som väldigt ung samt i lägenhet på den andra gården. Sedan bodde jag på andra sidan bron sett från dig i många år och nu de sista 23 åren straxt utanför samhället.

Se där 😁
Jag älskar att bo här 😍
Perfekta orten med nära till allt och superbra när man har häst.
 
Nikita skulle alltid upp i knät när jag satt på toa så en kvick kisspaus blev till 20 minuter med en katt i famnen. Stängde jag dörren så skrek hon. Megara skriker också om den är stängd. Är den öppen så kan hon gå en liten runda och sedan ut igen. Men den måste vara öppen annars blir det kaos.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 117
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
75 76 77
Svar
1 538
· Visningar
80 346
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
849
Senast: Hoarfrost
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 257
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Störiga saker vi stör oss på, del 33
  • Inredningstråden, del 2
  • Att bjuda någon?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp